Lyrics MV👉 https://www.youtube.com/watch?v=Ur_wAcYDnuA



[Verse 1]

Friends break up, friends get married

有些朋友分手了 有些朋友結婚了

Strangers get born, strangers get buried

不認識的新生命誕生了 也有不認識的生命被埋葬了

Trends change, rumors fly through new skies

流行的潮流變了 流言飛過新的天空

But I'm right where you left me

但我就在你離開我的那個地方

Matches burn after the other

火柴一根接著一根的燒

Pages turn and stick to each other

書一頁一頁翻過 和彼此黏在一起

Wages earned and lessons learned

賺得的工資和學到的教訓

But I, I'm right where you left me

但我 我就在你離開我的那個地方


[Pre-Chorus]

Help, I'm still at the restaurant

救命 我仍在那間餐廳

Still sitting in a corner I haunt

仍然坐在那個我逃不出的角落

Cross-legged in the dim light

盤著腿在微光下

They say, "What a sad sight"

他們說「多麼悲傷的一幕」

I, I swear you could hear a hair pin drop

我 我發誓你能聽見一隻髮簪掉落

Right when I felt the moment stop

就在我感覺時間停止的那一刻

Glass shattered on the white cloth

玻璃粉碎在白色衣料上

Everybody moved on, I, I stayed there

每個人都離開了 我 我待在這

Dust collected on my pinned-up hair

我盤起的髮上開始積了灰塵

They expected me to find somewhere

他們期望我找到某個出口

Some perspective, but I sat and stared

某個角度釋然 但我坐在原地並盯著


[Chorus]

Right where you left me 

就在你離開我的那個地方

You left me no, you left me no

你離開了我 不 你離開了我 不

You left me no choice but to stay here forever

你離開了別無選擇只能永遠待在這的我

You left me, you left me no, oh, you left me no

你離開了我 你離開了我 不 哦 你離開了我 不

You left me no choice but to stay here forever 

你離開了別無選擇只能永遠待在這的我


[Verse 2]

Did you ever hear about the girl who got frozen?

你有沒有聽過被凍結的女孩?

Time went on for everybody else, she won't know it

對所有人來說時間在走 但她將無從得知

She's still twenty-three inside her fantasy

在她的幻想中她還是23歲

How it was supposed to be

這應該如何是好

Did you hear about the girl who lives in delusion?

你有沒有聽見關於那個活在幻想中的女孩?

Breakups happen every day, you don't have to lose it

每天都有分手發生 你不需要迷失其中

She's still twenty-three inside her fantasy 

在她的幻想中她還是23歲

And you're sitting in front of me

而你在坐在我面前


[Bridge]

At the restaurant when I was still the one you want

在那間餐廳裡 當我還是那個你渴望的唯一時

Cross-legged in the dim light, everything was just right

盤著腿在微光下 每件事都恰到好處

I, I could feel the mascara run

我 我能感覺我的妝掉了

You told me that you met someone

你告訴我你認識了新的人

Glass shattered on the white cloth 

玻璃粉碎在白色衣料上

Everybody moved on

每個人都離開了


[Pre-Chorus]

Help, I'm still at the restaurant 

救命 我仍在那間餐廳

Still sitting in a corner I haunt 

仍然坐在那個我逃不出的角落

Cross-legged in the dim light 

盤著腿在微光下

They say, "What a sad sight"

他們說「多麼悲傷的一幕」

I, I stayed there 

我 我待在這

Dust collected on my pinned-up hair 

我盤起的髮上開始積了灰塵

I'm sure that you got a wife out there

我保證在外頭你已結了婚

Kids and Christmas, but I'm unaware

有著孩子和歡樂聖誕 但我尚未察覺

'Cause I'm right where I cause no harm

因為我就在那個我沒造成任何傷害的地方

Mind my business

專心於我的工作

If our love died young

如果我們都愛早逝

I can't bear witness

我無法忍受目擊一切

And it's been so long

而這已經好久了

But if you ever think you got it wrong

但你是否曾認為你做錯了


[Chorus]

I'm right where

我就在這

You left me

你離開了我

You left me no, oh, you left me no

你離開了我 不 哦 你離開了我 不

You left me no choice but to stay here forever 

你離開了別無選擇只能永遠待在這的我

You left me 

你離開了我

You left me no, oh, you left me no 

你離開了我 不 哦 你離開了我 不

You left me no choice but to stay here forever 

你離開了別無選擇只能永遠待在這的我

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()