%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/Qi8TS13SlMM



[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you

寶貝 這裡只有你和我

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Just us two

就我們兩個

Even in a crowded room

即便是在擁擠的室內

Baby, it's just me and you, yeah 

寶貝 這裡只有你和我 是的


[Verse 1: Selena Gomez]

It started polite, out on thin ice

這段感情彬彬有禮的開始 似是毫無危險

'Til you came over to break it

直到你來打破了它

I threw you a line and you were mine

我發給你一條訊息而你便和我在一起了

Yeah, I was afraid, but you made it safe

是的 我很害怕 但你使得一切感到安全

I guess that is our combination

我猜這就是我們的結合

Said you feel lost, well, so do I

被外界說著你感到不知所措 不過 我也是


[Pre-Chorus: Selena Gomez]

So won't you call me in the morning?

所以你將不會在早晨打給我了嗎?

I think that you should call me in the morning

我想你該在早晨打給我的

If you feel the same 'cause

如果你有一樣的感覺 因為


[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Just us two 

就我們兩個

Even in a crowded room 

即便是在擁擠的室內

Baby, it's just me and you, yeah 

寶貝 這裡只有你和我 是的

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Just us two 

就我們兩個

Even in a crowded room 

即便是在擁擠的室內

Baby, it's just me and you, yeah 

寶貝 這裡只有你和我 是的


[Verse 2: Selena Gomez]

Engulfed in the flames

被火花吞沒

Engulfed in the shame

被恥辱吞沒

Betrayed by your imagination

被你的幻想引入歧途

In over my head, but that's alright

這些不斷在我腦中縈繞 但沒關係


[Pre-Chorus: Selena Gomez]

So won't you call me in the morning? 

所以你將不會在早晨打給我了嗎?

I think that you should call me in the morning 

我想你該在早晨打給我的

If you feel the same 'cause 

如果你有一樣的感覺 因為


[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Just us two 

就我們兩個

Even in a crowded room 

即便是在擁擠的室內

Baby, it's just me and you, yeah 

寶貝 這裡只有你和我 是的

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Just us two 

就我們兩個

Even in a crowded room (Oh) 

即便是在擁擠的室內(Oh)

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我


[Bridge]

The world keeps on spinning, but I ain't dizzy yet, yeah

這個世界持續在轉動 但我並不感到暈眩 是的

The more that you give, give, give, give, the more that you get

你給我的越多 得到的也越多


[Verse 3: 6LACK]

It's just us two in the crowd, we feel alone

在人群中只有我們兩個 我們感到孤獨

I turn every chair that you sit in into a throne

我把每張你坐過的椅子當成了王座

Not too many of 'em put it down like me

沒有太多東西像我如此有趣

I say it humbly, but they don't wear the crown like me

我謙遜地說著 但他們並不願意戴上像我這樣的皇冠

It's all in your eyes, locked, loaded, we were rolling

封閉 帶有攻擊性的眼神 全在你眼裡 我們就像在拍片

You make the whole room feel slow-motion

你使整個室內感覺動作全慢了下來

You make me feel like I'm drowning in a potion

你讓我感覺我正深深淪陷

Closed off, tryna get a little open

被隔離著的我 嘗試著想打開一點你的心

The more that I give, the more that I get

我付出的越多 得到的也越多

So baby, I'ma call you in the AM

所以寶貝 我會在早上打給你

You're down for my love, honey, say when

你完全是我的最愛 甜心 那時我說著

I be waitin' on my time 'cause I'm patient

我會準時等著你因為我有耐心



[Chorus: Selena Gomez]

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Just us two 

就我們兩個

Even in a crowded room 

即便是在擁擠的室內

Baby, it's just me and you, yeah 

寶貝 這裡只有你和我 是的

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Baby, it's just me and you 

寶貝 這裡只有你和我

Just us two 

就我們兩個

Even in a crowded room 

即便是在擁擠的室內

Baby, it's just me and you, yeah 

寶貝 這裡只有你和我 是的

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()