%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



MV👉 https://youtu.be/egVAW6l_QU8



[Verse 1]

I'm another year older

我又老了一年

I won't cry about you anymore

我將再不會為你哭泣

Told my friends to come over

叫我的朋友們過來
To dye my hair, mmm

來幫我染我的頭髮

It's not even the weekend

這天甚至不在週末
And I'm wearin' that dress I can't afford

而我會穿著那條我買不起的洋裝

Givin' life a new meanin'

給人生一個新的意義

Without you there

沒有你的新的人生


[Pre-Chorus]

Do some stupid shit, maybe get a tattoo (Oh)

做些蠢到爆的事 也許是刺個青()
Whatever I can do to get my mind off you (Oh)

做任何能讓我把心從你身上移開的事()


[Chorus]

It's my birthday

這是我的生日
I'ma do what I like

我要做我喜歡的事情
I'ma eat what I like

我要吃我喜歡的東西
I'ma kiss who I like

我要親吻我喜歡的人
It's my birthday

這是我的生日

I'ma do what I like 

我要做我喜歡的事情

I'ma wear what I like

我要穿我喜歡的衣服

I'ma party tonight

今晚我要開趴

Goddamn, it's my birthday

該死的 這是我的生日
Everybody love me

每個人都愛我
Yeah, yeah, yeah
Look at me, give me money

看著我 直接給我錢吧

Damn, it's my birthday

該死的 這是我的生日

Everybody love me 

每個人都愛我

And I ain't thinkin' 'bout you

而我不會想到你

It's my birthday

這是我的生日


[Verse 2]

I blow out all the candles, uh (I blow out all the candles)

我吹熄所有蠟燭(我吹熄所有蠟燭)

I can't even afford my rent (Ooh)

我甚至付不出我的租金

So I'm not buyin' the drinks 'cause

所以我不會去買酒因為

I'ma leave that to my friends, it's you

我會把這個責任留給我的朋友們 就是你


[Pre-Chorus]

Fall in love with everybody in the room (Yeah)

深深愛上每個在這個房間裡的人(是的)

That's what I do, that's what I do, yeah (Oh)

那就是我會做的 那就是我會做的 ()

Whatever I can do to get my mind off you 

做任何能讓我把心從你身上移開的事

Ha, that's what I do, that's what I do (Oh) 

那就是我會做的 那就是我會做的()


[Chorus]

It's my birthday 

這是我的生日

I'ma do what I like 

我要做我喜歡的事情

I'ma eat what I like 

我要吃我喜歡的東西

I'ma kiss who I like 

我要親吻我喜歡的人

It's my birthday 

這是我的生日

I'ma do what I like 

我要做我喜歡的事情

I'ma wear what I like 

我要穿我喜歡的衣服

I'ma party tonight 

今晚我要開趴

Goddamn, it's my birthday 

該死的 這是我的生日

Everybody love me 

每個人都愛我

Yeah, yeah, yeah

Look at me, give me money (Woo) 

看著我 直接給我錢吧

Damn, it's my birthday (Oh-woo) 

該死的 這是我的生日

Everybody love me 

每個人都愛我

And I ain't thinkin' 'bout you 

而我不會想到你

It's my birthday 

這是我的生日


[Bridge]

Ain't got any wiser

沒有變得更有智慧

Gonna be hungover

將會一直宿醉

Never learned my lesson

永遠不會學到自己該學的人生歷程

(Yeah, yeah, yeah, yeah)

And I ain't gonna listen

而我也不會聽進去

I don't really care 'cause

我真的不介意 因為


[Chorus]

It's my birthday 

這是我的生日

I'ma do what I like 

我要做我喜歡的事情

I'ma eat what I like (Yeah) 

我要吃我喜歡的東西(是的)

I'ma kiss who I like 

我要親吻我喜歡的人

It's my birthday 

這是我的生日

I'ma do what I like (Ha) 

我要做我喜歡的事情()

I'ma wear what I like 

我要穿我喜歡的衣服

I'ma party tonight 

今晚我要開趴

Goddamn, it's my birthday 

該死的 這是我的生日

Everybody love me 

每個人都愛我

Yeah, yeah, yeah

Look at me, give me money 

看著我 直接給我錢吧

Damn, it's my birthday 

該死的 這是我的生日

Everybody love me 

每個人都愛我

And I ain't thinkin' 'bout you 

而我不會想到你


[Outro]

It's my birthday, my birthday

這是我的生日 我的生日

And I ain't thinkin' 'bout you 

而我不會想到你

It's my birthday (No), my birthday (No, woah) 

這是我的生日() 我的生日( 喔哦)

And I ain't thinkin' 'bout you (No, yeah) 

而我不會想到你( 是的)

It's my birthday, my birthday (Yeah, it's my birthday and I'ma do whatever I like) 

這是我的生日 我的生日(是的 這是我的生日而我要做所有我喜歡的事)

And I ain't thinkin' 'bout you (Yeah, do whatever I like) 

而我不會想到你(是的 做所有我喜歡的事)

It's my birthday, my birthday 

這是我的生日 我的生日

It's my birthday so you better treat me nice

這是我的生日所以你最好好好對待我

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()