%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



MV(not official audio)👉 https://youtu.be/lxZRIVdOF88



Hey, won't you stay a little bit longer 

你不能再待久一點點嗎

I'm sorry didn't mean to but I heard you cannot undo it

我很抱歉不應該這麼做但我聽見你說無法回心轉意了

So please stay, I know that we've been fighting

所以拜託請你留下 我知道我們一直在爭吵

But can't we just hold up, maybe stay up, try to make things right

但我們能不能就先暫停 也許熬夜 試著把一切搞定


I don't know why I did what I did

我不知道為什麼我做了那些

Somehow I think that I lost my head

不知道為什麼我想我失去了理智

Don't know why, don't know why

不知道為什麼 不知道為什麼

I have realized when I'm with you

我已經發覺當我在你身邊時

I wanna do what it takes too

我想做些這段感情也帶來的感覺

Make you see, make you see

讓你看見 讓你看見

That we'll be alright if you just let me

如果你就讓我證明我能做的更好

Show you that I can do better

我們將會好好的

And I apologize, I apologize for everything

而我願道歉 我願為所有事道歉


I, know that I can be defensive

知道我能自我保護

Say that it ain't all me, why can't you see it ain't easy

說那全不是因為我 為什麼你看不見這並不簡單

Oh. by now, feels like I can hear what your saying

現在 感覺我能聽見你在說什麼

No point of blaming, it's so draining, wanna do this right

沒有需要指責的地方 這讓人好疲倦 想做對點什麼


I don't know why I did what I did 

我不知道為什麼我做了那些

Somehow I think that I lost my head 

不知道為什麼我想我失去了理智

Don't know why, cause don't know why 

不知道為什麼 不知道為什麼

I have realized when I'm with you 

我已經發覺當我在你身邊時

I wanna do what it takes too

我想做些這段感情也帶來的感覺

Make you see, make you see 

讓你看見 讓你看見

That we'll be alright if you just let me 

如果你就讓我證明我能做的更好

Show you that I can do better 

我們將會好好的

And I apologize, I apologize for everything 

而我願道歉 我願為所有事道歉


Hey, won't you stay a little bit longer 

你不能再待久一點點嗎

I'm sorry, didn't mean to but I heard you 

我很抱歉 不應該這麼做但我聽見你說了


I have realized when I'm with you, I wanna do what it takes too 

我已經發覺當我在你身邊時 我想做些這段感情也帶來的感覺

Make you see, make you see 

讓你看見 讓你看見

That we'll be alright if you just let me 

如果你就讓我證明我能做的更好

Show you that I can do better 

我們將會好好的

And I apologize, I apologize, for everything 

而我願道歉 我願 為所有事道歉


I apologize for everything 

我願為所有事道歉

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()