close

%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


MV👉 https://youtu.be/AgFeZr5ptV8


Lyrics MV👉https://youtu.be/9boiT64sm0Q


[Verse 1]

It feels like a perfect night

打扮的像個文青

To dress up like hipsters

感覺就是個完美的夜晚

And make fun of our exes

順便開著前任的玩笑

Uh-uh, uh-uh

It feels like a perfect night

在午夜吃著早餐

For breakfast at midnight

感覺就是個完美的夜晚

To fall in love with strangers

順便和陌生人們陷入愛河

Uh-uh, uh-uh


[Pre-Chorus]

Yeah

是的

We're happy, free, confused, and lonely at the same time

我們同時感受著快樂、自由、困惑與寂寞的感覺

It's miserable and magical, oh yeah

多麼悲傷卻又美妙神奇啊 哦是的

Tonight's the night when we forget about the deadlines

今晚就是我們要忘掉底限的夜晚

It's time, oh-oh

時候到了 哦哦


[Chorus]

I don't know about you

我對你一無所知

But I'm feelin' twenty-two

但我感受著二十二歲的快樂

Everything will be alright if

如果你願意讓我站在你身邊

You keep me next to you

每件事便都會看起來恰到好處

You don't know about me

你對我一無所知

But I'll bet you want to

但我賭你會想來了解我

Everything will bе alright if

如果我們持續跳著舞

We just keep dancin' like we'rе 

每件事便都會恰到好處

Twenty-two

好像我們會永遠22歲那樣

Twenty-two

22歲的感覺


[Verse 2]

It seems like one of those nights

似乎一如那些夜晚

This place is too crowded

這個地方太擁擠了

Too many cool kids

有好多酷炫的孩子

Uh-uh, uh-uh (Who's Taylor Swift anyway? Ew)

(誰管泰勒絲是誰?嘔)

It seems like one of those nights

似乎一如那些夜晚

We ditch the whole scene

我們放下一切成規

And end up dreamin'

不再繼續做夢

Instead of sleepin'

也不再入睡


[Pre-Chorus]

Yeah

是的

We're happy, free, confused, and lonely in the best way

我們用最棒的方式感受快樂、自由、困惑與寂寞

It's miserable and magical, oh, yeah

這是多麼悲傷卻又美妙神奇啊 哦是的

Tonight's the night when we forget about the heartbreaks

今晚就是讓我們忘掉心碎的夜晚

It's time, oh-oh

時候到了 哦哦


[Chorus]

(Hey)

(嘿)

I don't know about you

我對你一無所知

But I'm feelin' twenty-two

但我感受著二十二歲的快樂

Everything will be alright if (Ooh)

如果你願意讓我站在你身邊

You keep me next to you

每件事便都會看起來恰到好處

You don't know about me

你對我一無所知

But I'll bet you want to

但我賭你會想來了解我

Everything will be alright if (Alright)

如果我們持續跳著舞

We just keep dancin' like we're

每件事便都會恰到好處 (恰到好處)

Twenty-two (Oh, oh, oh, oh, oh)

好像我們會永遠22歲那樣

Twenty-two (I don't know about you)

22歲的感覺 (我對你一無所知)

Twenty-two

22歲的感覺

Twenty-two (Ooh)

感受著22歲


[Post-Chorus]

It feels like one of those nights

感覺一如那些夜晚

We ditch the whole scene

我們拋下一切成規

It feels like one of those nights

感覺就像那些夜晚

We won't be sleepin'

我們將不眠不休

It feels like one of those nights

感覺一如那些夜晚

You look like bad news

你看起來就像一個壞兆頭

I gotta have you

我得得到你

I gotta have you

我要得到你


[Bridge]

Ooh, oh

Yeah, hey, yeah


[Chorus]

(Hey)

(嘿)

I don't know about you (I don't know about you)

我對你一無所知 (我對你一無所知)

But I'm feelin' twenty-two 

但我感受著二十二歲的快樂

Everything will be alright if (Ooh, oh-oh) 

如果你願意讓我站在你身邊

You keep me next to you 

每件事便都會看起來恰到好處

You don't know about me (You don't know about me)

你對我一無所知 (你對我一無所知)

But I'll bet you want to 

但我賭你會想來了解我

Everything will be alright if 

如果我們持續跳著舞

We just keep dancin' like we're (Dance like we're twenty-two) 

每件事便都會恰到好處 (好像我們會永遠22歲那樣跳著舞)

Twenty-two (Ooh, woah-oh-oh-oh) 

好像我們會永遠22歲那樣

Twenty-two (Dancin' like)

22歲的感覺 (像那樣跳著舞)

Twenty-two (Yeah, yeah)

22歲的感覺 (是的 是的)

Twenty-two (Yeah, yeah, yeah)

感受著22歲 (是的 是的 是的啊)


[Post-Chorus]

It feels like one of those nights (Twenty-two) 

感覺一如那些夜晚 (22歲的感覺)

We ditch the whole scene 

我們拋下一切成規

It feels like one of those nights (Twenty-two) 

感覺就像那些夜晚 (感受著22歲)

We won't be sleepin'

我們將不眠不休

It feels like one of those nights (Twenty-two) 

感覺一如那些夜晚 (感受著22歲)

You look like bad news 

你看起來就像一個壞兆頭

I gotta have you

我要得到你

I gotta have you

我要得到你

arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()