close

%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


Lyrics MV👉 https://youtu.be/hHWOAUjnmjQ


[Verse 1]

You said it in a simple way

你用簡單的方式陳述它

4 AM, the second day

清晨四點 第二天

How strange that I don't know you at all

我對你完全毫無頭緒 這種感覺好陌生

Stumbled through the long goodbye

在漫長的道別中藕斷絲連 跌跌撞撞

One last kiss, then catch your flight

最後一吻 然後趕上你的班機

Right when I was just about to fall

就在我感覺自己要墜落的時候


[Pre-Chorus]

I told myself, "Don't get attached"

我告訴自己「別再糾纏了」

But in my mind, I play it back

但在我心裡 我回放著過往

Spinning faster than the plane that took you

畫面在腦中打轉 速度遠勝那帶走你的班機


[Chorus]

And this is when the feeling sinks in

而這個時候這感覺讓我了解到

I don't wanna miss you like this

我不想以這種方式思念你

Come back, be here, come back, be here

回來 待在這吧 回來 來到這吧

I guess you're in New York today

今天我猜你人在紐約

I don't wanna need you this way

我不想用這種方式感受對你的需要

Come back, be here, come back, be here

回頭 待在這吧 回頭 回到這吧


[Verse 2]

The delicate beginning rush

如此美麗纖細又突然的開始

The feeling you can know so much

這種感覺你能完全理解

Without knowing anything at all

不需要知道任何狀況

And now that I can put this down

而現在我能夠放下了

If I had known what I know now

如果當時我能夠了解到我現在所了解的

I never would've played so nonchalant

我完全不會表現的如此冷漠


[Pre-Chorus]

Taxi cabs and busy streets

計程車輛與庸碌的街頭

That never bring you back to me

再也無法把你帶回我身邊了

I can't help but wish you took me with you

我無法克制但願你帶著我和你一起離開的想法


[Chorus]

And this is when the feeling sinks in 

而這個時候這感覺讓我了解到

I don't wanna miss you like this 

我不想以這種方式思念你

Come back, be here, come back, be here 

回來 待在這吧 回來 來到這吧

I guess you're in London today

今天我猜你人在倫敦

And I don't wanna need you this way

我不想用這種方式感受對你的需要

Come back, be here, come back, be here

回頭 待在這吧 回頭 回到這吧


[Breakdown]

Oh-oh, oh-oh

Oh-oh, oh-oh

Oh-oh, oh-oh


[Bridge]

This is falling in love in the cruelest way

以這種方式陷入愛河是最殘忍的

This is falling for you when you are worlds away

當你遠在天邊的時候我還深深為你淪陷

In New York, be here

我就在紐約 就在這裡

But you're in London, and I break down

但你人在倫敦 而我心如刀割

'Cause it's not fair that you're not around

因為你不在身邊的話 世界就不再美好


[Chorus]

This is when the feeling sinks in 

這個時候這感覺讓我了解到

I don't wanna miss you like this 

我不想以這種方式思念你

Come back, be here, come back, be here 

回來 待在這吧 回來 來到這吧

I guess you're in New York today 

今天我猜你人在紐約

And I don't wanna need you this way

而我不想用這種方式感受對你的需要

Come back, be here, come back, be here 

回頭 待在這吧 回頭 回到這吧


[Outro]

Oh-oh, oh-oh

I don't wanna miss you like this 

我不想以這種方式思念你

Oh-oh, oh-oh

Come back, be here 

回頭 待在這吧

Come back, be here 

回頭 回到這吧

arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()