%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D

MV

State the obvious,
陳述地很明顯
I didn't get my perfect fantasy
我無法保有美好的幻想了
I realize you love yourself more than you 
could ever love me
我了解到你愛你自己比你曾對我的愛還多
So go and tell your friends that I'm obsessive and crazy
所以去告訴你的朋友我很迷戀你且很瘋狂吧
That's fine! 
很好!
You won’t mind if I say 
你不用在意是不是我說的
By the way
順道一提

I hate that
我討厭
Stupid old pickup truck
You never let me drive
你從來不讓我開你那台又老又笨的二手卡車
You're a redneck heartbreak
你是個讓人心碎的鄉巴佬
Who's really bad at lying
並且超不會說謊
So watch me strike a match
所以看我劃下火柴
On all my wasted time
在我所浪費的時間上吧
As far as I'm concerned you're
Just another picture to burn
對我而言你只不過像是另一張被燒掉的照片

There's no time for tears,
沒有時間哭泣了
I'm just sitting here
我只能坐在這
Planning my revenge
計畫我的復仇
There's nothing stopping me
沒有什麼可以阻止我
From going out with all of your best friends
和你所有的摯友一起出門
And if you come around saying sorry to me
而如果你來到我這對我說抱歉
My daddy's gonna show you how sorry you'll be
我爸一定會讓你知道你將要怎麼道歉

'Cause I hate that
因為我討厭
Stupid old pickup truck
You never let me drive
你從來不讓我開你那台又老又笨的二手卡車
You're a redneck heartbreak
你是個讓人心碎的鄉巴佬
Who's really bad at lying
並且超不會說謊
So watch me strike a match
所以看我劃下火柴
On all my wasted time
在我所浪費的時間上吧
As far as I'm concerned you're
Just another picture to burn
對我而言你只不過像是另一張被燒掉的照片

If you're missing me,
如果你正想念著我
You'd better keep it to yourself
你最好就自己繼續想
'Cause coming back around here
因為回到我這
Would be bad for your health
將會對你身體有害

'Cause I hate that
因為我討厭
Stupid old pickup truck
You never let me drive
你從來不讓我開你那台又老又笨的二手卡車
You're a redneck heartbreak
你是個讓人心碎的鄉巴佬
Who's really bad at lying
並且超不會說謊
So watch me strike a match
所以看我劃下火柴
On all my wasted time
在我所浪費的時間上吧
In case you haven't heard
假如你沒聽到

I really really hate that
我真的真的很討厭
Stupid old pickup truck
You never let me drive
你從來不讓我開你那台又老又笨的二手卡車
You're a redneck heartbreak
你是個讓人心碎的鄉巴佬
Who's really bad at lying
並且超不會說謊
So watch me strike a match
所以看我劃下火柴
On all my wasted time
在我所浪費的時間上吧
As far as I'm concerned you're
Just another picture to burn
對我而言你只不過像是另一張被燒掉的照片

Burn, burn, burn, baby, burn
燒吧 燒吧 燒吧 寶貝 燒掉吧
Just another picture to burn
只不過像是另一張被燒掉的照片
Baby, burn
寶貝 燒掉吧
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()