%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


MV👉https://youtu.be/mhmGwTDpPf0


[Verse 1]

It's not true

這不是真的

Tell me I’ve been lied to

告訴我我被騙了

Crying isn't like you, ooh

哭泣不像是你的風格 ooh

What the hell did I do?

我到底要怎麼辦?

Never been the type to

從來就不是那種

Let someone see right through, ooh

讓某個人看透我的女生 ooh


[Chorus]

Maybe won't you take it back?

也許你將不再拾起這段感情了是嗎?

Say you were tryna make me laugh

你對我說過你會試著逗我笑的

And nothing has to change today

而如今沒什麼事情需要改變

You didn’t mean to say "I love you"

你並不打算說「我愛你」

I love you and I don't want to, ooh

我愛你 而我不想愛你 ooh


[Verse 2]

Up all night on another red-eye

又帶著另一雙哭紅的眼熬過整晚

I wish we never learned to fly

我希望我們從未需要學著往前走

Maybe we should just try

也許我們應該做的就是試著

To tell ourselves a good lie

自欺欺人說著很好

Didn't mean to make you cry

而不該讓你哭泣


[Chorus]

Maybe won't you take it back?

也許你將不再拾起這段感情了是嗎?

Say you were tryna make me laugh

你對我說過你會試著逗我笑的

And nothing has to change today

而如今沒什麼事情需要改變

You didn't mean to say "I love you"

你並不打算說「我愛你」

I love you and I don't want to, ooh

我愛你 而我不想愛你 ooh


[Bridge]

The smile that you gave me

你依舊對著我微笑

Even when you felt like dying

即便你感覺這段感情快走到盡頭


[Outro]

We fall apart as it gets dark

當這段感情走下坡時 我們支離破碎

I'm in your arms in Central Park

在中央公園裡 我在你的懷中

There's nothing you could do or say

你沒什麼能做或說的

I can’t escape the way I love you

我也無法逃避自己有多愛你

I don’t want to, but I love you, ooh

我並不想 但我愛你 ooh

Ooh, ooh

Ooh, ooh

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()