%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/4Th0EwFmkLA


Live Performance👉 https://youtu.be/8N_Yro5QeCE



[Verse 1]

No one love you like I love ya

沒有人像我那樣愛你
Never cheat, never lie

從沒偷吃 從沒說謊
Never put no one above ya

從沒把其他人看得比你還要重要
I gave you space and time

我給了你空間和時間

Now you're telling me you miss it

現在你告訴我你想念這段感情

And I'm still on your mind

而我仍然在你心裡

We were one in a million

我們是那百萬人中的唯一

And love is hard to find

而這樣的愛情很難再去找到


[Pre-Chorus]

Do you stay up late

你是否熬夜了?

Just so you don't dream?

因此你無法想像


[Chorus]

Every time your lips touch another

每一次你的唇吻向另個女孩的唇時

I want you to feel me

我想要你感受我的感受

I want you to feel me

我想要你感受我的感受

Every time you dance with somebody

每一次你與某個女孩共舞時

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受


[Post-Chorus]

Do your days get a little bit longer?

你的日子有沒有變得更加漫長?

Nights get a little bit colder?

夜晚有沒有變得更加寒冷?

Heart beat a little bit louder?

心跳聲有沒有變得更大聲?

Oh (Do you feel me?)

(你感受過我的感受嗎?)

Days get a little bit longer? (Feel me) 

日子有沒有變得更加漫長?(感受我的感受)

Nights get a little bit colder? (Feel me) 

夜晚有沒有變得更加寒冷?(感受我的感受)

Heart beat a little bit louder? 

心跳聲有沒有變得更大聲?

Oh


[Verse 2]

When you're running, who you run to?

當你在奔跑時 誰是你跑向的對象呢?

Where do you go to hide?

哪裡是你會想躲藏的地方呢?

When she ain't giving you enough to

當她沒有給予你足夠

Get you through the night

度過那個夜晚的情感時

Won't be caught up in the middle

Of your highs and your lows

將不會再在午夜時被你的開心難過纏上

Baby, long as you're not with me

寶貝 只要你不在我身邊

You'll always be alone

你將會總是感到孤寂


[Pre-Chorus]

Do you stay up late 

你是否熬夜了?

Just so you don't dream? 

因此你無法想像


[Chorus]

Every time your lips touch another 

每一次你的唇吻向另個女孩的唇時

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受

Every time you dance with somebody 

每一次你與某個女孩共舞時

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受


[Post-Chorus]

Do your days get a little bit longer? 

你的日子有沒有變得更加漫長?

Nights get a little bit colder? 

夜晚有沒有變得更加寒冷?

Heart beat a little bit louder? 

心跳聲有沒有變得更大聲?

Oh (Do you feel me?) 

(你感受過我的感受嗎?)

Days get a little bit longer? (Feel me) 

日子有沒有變得更加漫長?(感受我的感受)

Nights get a little bit colder? (Feel me) 

夜晚有沒有變得更加寒冷?(感受我的感受)

Heart beat a little bit louder? 

心跳聲有沒有變得更大聲?

Oh


[Bridge]

Do you feel me? (Feel me) 

你感受過我的感受嗎?(感受我的感受)

Feel me (Oh, feel me) 

感受我的感受( 感受我的感受)

Feel me (Feel me) 

感受我的感受 (感受我的感受)


[Chorus]

Every time your lips touch another 

每一次你的唇吻向另個女孩的唇時

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受

Every time you dance with somebody 

每一次你與某個女孩共舞時

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受

I want you to feel me 

我想要你感受我的感受


[Post-Chorus]

Do your days get a little bit longer? 

你的日子有沒有變得更加漫長?

Nights get a little bit colder? 

夜晚有沒有變得更加寒冷?

Heart beat a little bit louder? 

心跳聲有沒有變得更大聲?

Oh (Do you feel me?) 

(你感受過我的感受嗎?)

Days get a little bit longer? (Feel me) 

日子有沒有變得更加漫長?(感受我的感受)

Nights get a little bit colder? (Feel me) 

夜晚有沒有變得更加寒冷?(感受我的感受)

Heart beat a little bit louder? 

心跳聲有沒有變得更大聲?

Oh


[Outro]

Every time your lips touch another 

每一次你的唇吻向另個女孩的唇時

Oh

Every time you dance with somebody 

每一次你與某個女孩共舞時

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()