%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



MV(Audio)👉 https://youtu.be/TvD2OxOaXqQ




Tick Tock

滴答

The clock is ticking

時鐘正在滴答作響

I dont know, what I should do and

我不知道 我該怎麼做

I wish you, would be right here with me

而我希望你 此刻就在我身邊


My mind is fill with pictures,

我的腦海被畫面佔滿

Of when we used to dance, but

都是當時我們跳舞的模樣 但是

Now I, don't know where you are,

現在我 不知道你在哪


I Miss you so bad,

我好想你

Wont you come back to me,

你能不能回到我身邊

I've got you in my hand,

我一直把你攥在手心

You're all that I see,

滿心滿眼全是你

I've lost all my chances,

我已經失去了所有機會

I know that I am too late.

我知道是我回頭太晚


I'm thinking of you,

我一直想著你

I'm thinking of you,

我一直想著你

I'm thinking of you,

我一直想著你


Wondering if you're thinking about me too

想知道是否你也在想我

Now it's too late, now it's too late

現在為時已晚 現在為時已晚

I'm out of time,

我已經沒有時間了

But I'm still,

但我仍然

Thinking of you

一直想著你


My heart keeps on bleeding,

我的心不斷淌血

I have scars that was had healing

我有過被治癒的創傷

That all, there beacuse of you.

這全部 全都是因為你


It's my fault, I mess it up and

是我的錯 我搞砸了一切

I should have threated you much better,

而我早該對你更好的

So much better.

更好的


I Miss you so bad, 

我好想你

Wont you come back to me, 

你能不能回到我身邊

I've got you in my hand, 

我一直把你攥在手心

You're all that I see, 

滿心滿眼全是你

I've lost all my chances, 

我已經失去了所有機會

I know that I am too late. 

我知道是我回頭太晚


I'm thinking of you, 

我一直想著你

I'm thinking of you, 

我一直想著你

I'm thinking of you, 

我一直想著你


Wondering if you're thinking about me too 

想知道是否你也在想我

Now it's too late, now it's too late 

現在為時已晚 現在為時已晚

I'm out of time, 

我已經沒有時間了

But I'm still, 

但我仍然

Thinking of you 

一直想著你


Huuuu Huuu

Ahhhh

Hmmm


Tick tock

滴答

The clock keeps ticking 

時鐘持續滴答作響

I don't know, what I should do 

我不知道 我該怎麼做

I wish you, would be right here with me. 

而我希望你 此刻就在我身邊


I'm thinking of you, 

我一直想著你

I'm thinking of you, 

我一直想著你

I'm thinking of you, 

我一直想著你


Wondering if you're thinking about me too 

想知道是否你也在想我

Now it's too late, now it's too late 

現在為時已晚 現在為時已晚

I'm out of time, 

我已經沒有時間了

But I'm still, 

但我仍然

Thinking of you 

一直想著你

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()