%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/Yik5fFNfBrU



[Intro]

Chills

涼快


[Verse 1]

New York back in August, tenth floor balcony

在八月時回歸的紐約 在十樓的陽台上
Smoke is floating over Jane and Greenwich street

煙霧流淌在紐約的Jane and Greenwich street

Goosebumps from your wild eyes when they're watching me

當你瘋狂的雙眼看著我時 我起了雞皮疙瘩

Shivers dance down my spine, head down to my feet

冷顫從我的背脊向下舞動 從頭到腳


[Pre-Chorus]

Swimming in your eyes, in your eyes, in your eyes

在你的雙眼中 在你的雙眼中 在你的雙眼中悠遊著

Egyptian blue

就像難以獲得的藍

Something I've never had without you

沒有你的話有些東西我一輩子都無法擁有過


[Chorus]

You're giving me chills at a hundred degrees

你在100度的高溫下帶給我涼快

It's better than pills how you put me to sleep

你使我安睡的方式勝過服用安眠藥

Calling your name, the only language I can speak

呼喊你的名字 這是我唯一能表達的東西

Taking my breath, a souvenir that you can keep

帶走我的呼吸吧 那是你能保存的紀念品


[Post-Chorus]

Giving me chills

帶給我涼快

Chills

涼快


[Verse 2]

Sunset Tower lobby, waiting there for me

日落塔飯店大廳裡 你在那等著我

In the elevator, fumble for your key

在電梯內 我們為了你的鑰匙笨拙的翻找著

Kissed in every corner, Presidential Suite

在每個街角 每個總統套房裡親吻

Opened that Bordeaux from 1993

打開1993出產的波爾多葡萄酒


[Pre-Chorus]

Swimming in your eyes, in your eyes, in your eyes 

在你的雙眼中 在你的雙眼中 在你的雙眼中悠遊著

Egyptian blue 

就像難以獲得的藍

Something I've never had without you 

沒有你的話有些東西我一輩子都無法擁有過


[Chorus]

You're giving me chills at a hundred degrees 

你在100度的高溫下帶給我涼快

It's better than pills how you put me to sleep 

你使我安睡的方式勝過服用安眠藥

Calling your name, the only language I can speak 

呼喊你的名字 這是我唯一能表達的東西

Taking my breath, a souvenir that you can keep 

帶走我的呼吸吧 那是你能保存的紀念品


[Post-Chorus]

Giving me chills 

帶給我涼快


[Bridge]

Take my, take-take my breath away just like

帶走我的 帶走-帶走我的呼吸 就像

Take my breath away just like a souvenir

帶走我的呼吸吧 就像帶走紀念品那樣

Take my, take-take my breath away just like 

帶走我的 帶走-帶走我的呼吸 就像

Take my breath away just like a souvenir 

帶走我的呼吸吧 就像帶走紀念品那樣


[Chorus]

You're giving me chills at a hundred degrees (A hundred) 

你在100度的高溫下帶給我涼快

It's better than pills how you put me to sleep (Puts me, yeah) 

你使我安睡的方式勝過服用安眠藥(使我)

Calling your name, the only language I can speak 

呼喊你的名字 這是我唯一能表達的東西

Taking my breath, a souvenir that you can keep 

帶走我的呼吸吧 那是你能保存的紀念品


[Outro]

Giving me chills

帶給我涼快

Take my, take-take my breath away just like (You're giving me chills) 

帶走我的 帶走-帶走我的呼吸 就像(你帶給我涼快)

Take my breath away just like a souvenir 

帶走我的呼吸吧 就像帶走紀念品那樣

Giving me chills 

帶給我涼快

Take my, take-take my breath away just like (You're giving me chills) 

帶走我的 帶走-帶走我的呼吸 就像(你帶給我涼快)

Take my breath away just like a souvenir 

帶走我的呼吸吧 就像帶走紀念品那樣

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()