close

%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D 


MV (Original Version)👉 https://youtu.be/QUwxKWT6m7U


Live Performance👉 https://youtu.be/vio0RidOMUM


Lyrics MV (Taylor’s Version)👉 https://youtu.be/qc2Z-OX9wnc


I'm so glad you made time to see me

我很開心你空出時間來見我

How's life? Tell me, how's your family?

生活過的怎麼樣?告訴我 你的家人好嗎?

I haven't seen them in a while

我已經一段時間沒見他們了

You've been good, busier than ever

你一直過得不錯 比以前更忙碌了

We small talk, work and the weather

我們寒暄了幾句 關於工作及天氣的瑣事

Your guard is up and I know why

你一直防備著我而我知道為什麼

Because the last time you saw me

因為最後一次你看見我的時候

Is still burned in the back of your mind

在你心底 你的愛仍在燃燒著

You gave me roses and I left them there to die

你給了我玫瑰 而我將他們置於一旁任其死去


So this is me swallowin' my pride

所以這次我壓下我的自尊

Standin' in front of you sayin' I'm sorry for that night

站在你面前說著對於那晚我感到非常抱歉

And I go back to December all the time

而我不斷的回到那個十二月

It turns out freedom ain't nothin' but missin' you

換來的除了自由只有對你的想念

Wishin' I'd realized what I had when you were mine

但願我能早點在離開你之前了解到我擁有著什麼

I'd go back to December, turn around and make it alright

我願回到那個十二月 改變一切並讓它歸位

I go back to December all the time 

我不斷的回到那個十二月


These days, I haven't been sleepin'

現在 我一直都睡不著

Stayin' up playin' back myself leavin'

不斷醒著並回放著我離開的畫面

When your birthday passed and I didn't call

在你的生日過了的時候我並沒有打給你

Then I think about summer, all the beautiful times

然後我想著那個夏天 所有的美麗時光

I watched you laughin' from the passenger's side

我從副駕駛座的角度看著你大笑

And realized I loved you in the fall

並發現我在秋天時愛上了你

And then the cold came, the dark days

然後寒風到來 充滿黑暗的日子

When fear crept into my mind

那時恐懼爬滿了我的內心

You gave me all your love and all I gave you was goodbye

你給了我所有的愛 而我給你的只有再見


So this is me swallowin' my pride 

所以這次我壓下我的自尊

Standin' in front of you sayin' I'm sorry for that night 

站在你面前說著對於那晚我感到非常抱歉

And I go back to December all the time 

而我不斷的回到那個十二月

It turns out freedom ain't nothin' but missin' you 

換來的除了自由只有對你的想念

Wishin' I'd realized what I had when you were mine 

但願我能早點在離開你之前了解到我擁有著什麼

I'd go back to December, turn around and change my own mind 

我願回到那個十二月 改變一切及我的心意

I go back to December all the time 

我不斷的回到那個十二月


I miss your tan skin, your sweet smile

我想念你的棕色皮膚 你甜甜的笑容

So good to me, so right

對我來說是多麼好 多麼棒

And how you held me in your arms that September night

還有你是如何在九月的那個夜晚將我圈在你的懷裡

The first time you ever saw me cry

那是你第一次看見我哭

Maybe this is wishful thinkin'

也許這只是一廂情願的想法

Probably mindless dreamin'

也可能是愚蠢的幻想

But if we loved again, I swear I'd love you right

但如果我們再度相愛 我發誓我會好好愛你

I'd go back in time and change it, but I can't

我願及時回頭並改變一切 但我無法

So if the chain is on your door, I understand

所以如果這道枷鎖在你門前 我能理解


But this is me swallowin' my pride 

所以這次我壓下我的自尊

Standin' in front of you sayin' I'm sorry for that night 

站在你面前說著對於那晚我感到非常抱歉

And I go back to December 

而我不斷的回到那個十二月

It turns out freedom ain't nothin' but missin' you 

換來的除了自由只有對你的想念

Wishin' I'd realized what I had when you were mine 

但願我能早點在離開你之前了解到我擁有著什麼

I'd go back to December, turn around and make it alright 

我願回到那個十二月 改變一切並讓它歸位

I'd go back to December, turn around and change my own mind 

我願回到那個十二月 改變一切及我的心意

I go back to December all the time 

我不斷的回到那個十二月

All the time

不斷回到...

arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()