MV👉 https://youtu.be/T-5xhFxcJmU


Lyrics MV👉 https://youtu.be/CwPwwPXHobI



[Verse 1]

Hey, I feel like I might say the wrong thing

嘿 我覺得自己大概說錯話了

I hung up when I started calling

當我開始打給你的時候我感到焦慮

You probably would've laughed then

看到我這副模樣你可能已經笑了

If you had seen it happen

如果你有看見這件事情發生

Hey, who took my place in bed when I left?

嘿 是誰在我離開的時候取代了我的地位?

Who laughs at everything that you've said?

換成誰在嘲笑你說過的每句話呢?

I'm sure that I would like her

我保證我會喜歡她

If I were slightly nicer

如果我可以再友善一點點


[Chorus]

Bet you, wish you

賭你 也但願你

Never even met me

甚至從來沒有認識過我

I don't blame you

我不會責怪你

Broke your every heartbeat

也不會再傷你的心


[Verse 2]

Hey, I'm parked across the street from your house

嘿 我把車停在你房子對面的街道上

The lights were on, the music got loud

我把燈打開 也把音樂轉大

I doubt you would've seen me

我懷疑你其實有看到我

I hid from everybody

我躲著所有人

Hey, I feel like if we gave it one night

嘿 我覺得如果我們願意空一個晚上聊聊

You'd hate me less and make it alright

你會不那麼討厭我 而這一切就會好好的

Just wish that we could fight now

只希望此刻我們能夠大吵一架

I'd hold you on the comedown

即便結果令人失望 我都不會放開你的手


[Chorus]

Bet you, wish you

賭你 也願你

Never even met me

能夠從沒認識過我

I don't blame you

我不會責怪你

Broke your every heartbeat

也不會再傷你的心

Bet you, wish you

賭你 也願你

Never even met me

甚至從沒認識過我

I can't blame you

我就無法責怪你

Broke your every heartbeat

也無法再傷你的心了


[Bridge]

I see you every night in my sleep

每晚我在睡覺的時候總是看見你的模樣

Anticipating every bad dream

期待著每一場惡夢

Like falling with a knife, you cut deep

能夠像和你深深刺傷我的那把刀一同墜落的感覺

You cut deep, you cut deep

你深深刺傷我 深深刺傷我的那把刀

I see you every night in my sleep 

每晚我在睡覺的時候總是能夠看見你

Anticipating every bad dream 

期待著每一場惡夢

Like falling with a knife, you cut deep 

能夠像和你深深刺傷我的那把刀一同墜落的感覺

You cut deep

你深深地刺傷了我…

(Oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh, oh-oh)


[Chorus]

Bet you, wish you

賭你 也願你

Never even met me

從沒認識過我

I don't blame you

我就不會責怪你

Broke your every heartbeat

也傷不到你的心了

Bet you, wish you (I see you every night in my sleep)

賭你 也願你(每晚我在睡覺的時候總是看見你的模樣)

Never even met me (Anticipating every bad dream)

從沒認識過我(期待著每一場惡夢)

I don't blame you (Like falling with a knife, you cut deep)

我不會責怪你(能夠像和你深深刺傷我的那把刀一同墜落的感覺)

Broke your every heartbeat (You cut deep, you cut deep)

也不會再傷你的心了(你深深刺傷我 深深刺傷我的那把刀)


[Outro]

I see you every night in my sleep (Oh-oh) 

每晚我在睡覺的時候總是能夠看見你

Anticipating every bad dream (Oh-oh) 

期待著每一場惡夢

Like falling with a knife, you cut deep (Oh-oh) 

能夠像和你深深刺傷我的那把刀一同墜落的感覺

You cut deep (Oh-oh) 

你深深地刺傷了我…

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()