Lyrics MV👉 https://youtu.be/GZfqQaap3VQ



[Verse 1]

I think that maybe I was right

我想著也許我是對的

Back when I knew to draw the line

回到那個我知道要畫界線的時候

Already gave what I could offer

已經給了我能夠給予的

Maybe we'll work another time

也許我們將會在未來某個時刻再度複合

I guess the thought of it's enough

我想那個覺得已經差不多了的想法

No goin' back or switchin' up

不會再有動搖或改變的餘地

I really wish that I could do that

我真的但願自己可以做到

Walkin' away from you is tough

從你身邊離開實在太困難了


[Pre-Chorus]

I know we've run it dry

我知道我們已把這段感情消磨殆盡

I've heard that happens sometimes

我聽說這樣的情況偶爾會發生

I shouldn't be surprised, should I?

我不該感到驚訝的 對吧?


[Chorus]

I've packed my bags in the middle of the night

我已經打包好我的行李在深夜子時

A thousand times I got up to say goodbye

有一千次 我都起身想要告別

I could be wrong but I think that I'm for real this time

我可能是錯的 但這一刻我備感真實

I've taken down all the pictures in my room

我已經取下了所有在我房間的照片

I've hidden things that reminded me of you

我逃避了所有能讓我想到你的事情

I know I've lied but I think that I'm for real this time

我知道我在自欺欺人 但這一刻我備感真實


[Verse 2]

Couldn't you tell when I was off?

你不會想在我要離開的時候說出口嗎?

You never asked me what it was

你從沒問過我為什麼要這樣

I kind of hope you feel the same way

我有點希望你也有一樣的感覺

So that I'm not the only one

這樣我就不會是唯一一人了


[Pre-Chorus]

Who thinks we've run it dry

有誰認為我們這段感情已經消磨殆盡了呢

But still we've stayed a long time

但我們仍然留在原地好長一段時間

I'm sorry if I make you cry tonight

如果今晚我讓你哭了 那我很抱歉


[Chorus]

'Cause I've packed my bags in the middle of the night

因為我已經打包好我的行李在深夜子時

A thousand times I got up to say goodbye 

有一千次 我都起身想要告別

I could be wrong but I think that I'm for real this time 

我可能是錯的 但這一刻我備感真實

I've taken down all the pictures in my room 

我已經取下了所有在我房間的照片

I've hidden things that reminded me of you 

我逃避了所有能讓我想到你的事情

I know I've lied but I think that I'm for real this time 

我知道我在自欺欺人 但這一刻我備感真實


[Bridge]

I know that I've lied

我知道我在自欺欺人

But we're runnin' dry

但我們正在消耗這段感情

Know I won't come back this time

我知道這次我不會再回頭了

I know that I've lied

我知道我在自我欺騙

But we're runnin' dry

但我們在消耗這段感情

Think that I'm for real this time

想著這一次 我備感真實


[Outro]

I've packed my bags in the middle of the night 

我已經打包好我的行李在深夜子時

A thousand times I got up to say goodbye 

有一千次 我都曾想要起身告別

I could be wrong but I think that I'm for real this time 

我知道我在自欺欺人 但這一刻我備感真實

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()