close
%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D

MV

Nice to meet you, where you been?
很高興見到你 你是從哪來的?
I could show you incredible things
我可以讓你見識不可思議的事物
Magic, madness, heaven sin
魔幻 憤怒 還有天堂般的罪惡感
Saw you there and I thought
看著在那兒的你而我想著
Oh my God, look at that face
我的天啊 看看那個臉龐
You look like my next mistake
你看起來好像我下一任會分的男友呢
Love’s a game, want to play?
愛就像場遊戲 想玩嗎?
New money, suit and tie
新的一個人 襯衫及領帶(形容外觀)
(money指背後財產 不同人擁有不同財產)
I can read you like a magazine
我可以很了解你
Ain't it funny, rumors, lie
這不有趣嗎 (看看那些)輿論 謊言
And I know you heard about me
而我知道你聽說過我了
So hey, let's be friends
所以嘿 當個朋友吧
I'm dying to see how this one ends
我等不及看看結局如何
Grab your passport and my hand
拿著你的護照並牽好我
I can make the bad guys good for a weekend
我可以讓個壞男人安分地度過週末

So it's gonna be forever
所以這必定會到永遠
Or it's gonna go down in flames
還是必定會如花火般墜落
You can tell me when it's over
當一切結束時你可以告訴我
If the high was worth the pain
如果那些快樂值得換來痛苦
Got a long list of ex-lovers
列了一長串的前男友
They'll tell you I'm insane
他們將會告訴你我根本瘋了
'Cause you know I love the players 
因為你知道我愛的是你
And you love the game
而你愛的是這場遊戲(愛情的氛圍)

'Cause we're young and we're reckless
因為我們年輕又衝動魯莽
We'll take this way too far
我們將不斷如此(一直衝動下去)
It'll leave you breathless
它將會令你喘不過氣
Or with a nasty scar
抑或是留下難看噁心的傷痕
Got a long list of ex-lovers
列了一長串的前男友
They'll tell you I'm insane
他們將會告訴你我根本瘋了
But I've got a blank space baby
不過我已留了個空位
And I'll write your name
而我會填上你的名字

Cherry lips, crystal skies
櫻桃般的唇瓣 水晶般的天空
I could show you incredible things
我可以讓你見識不可思議的事物
Stolen kisses, pretty lies
偷偷吻你(被偷走的吻) 花言巧語
You're the king baby I'm your Queen
你是我的王 寶貝我是你的皇后
Find out what you want
找到你想要的是怎麼樣的女孩
Be that girl for a month
便成為那個類型持續一個月
Wait the worst is yet to come, oh no
等等 最糟的還沒來呢... 喔不
Screaming, crying, perfect storm
尖聲大叫 哭泣 通通席捲而來
I can make all the tables turn
我可以改變所有局勢
Rose gardens filled with thorns
美好的事物總是帶刺(充滿帶刺玫瑰的花園)
Keep you second guessing like
讓你開始出現其他想法像是
"Oh my God, who is she?"
「我的天啊 她是誰(是我認識的她嗎)?」
I get drunk on jealousy
我被嫉妒狠狠灌醉
But you'll come back each time you leave
然而每次你離開 最後都會回來
'Cause darling I'm a nightmare dressed like a daydream
因為親愛的我是戴著美好面紗的惡夢

So it's gonna be forever
所以這必定會到永遠
Or it's gonna go down in flames
還是必定會如花火般墜落
You can tell me when it's over
當一切結束時你可以告訴我
If the high was worth the pain
如果那些快樂值得換來痛苦
Got a long list of ex-lovers
列了一長串的前男友
They'll tell you I'm insane
他們將會告訴你我根本瘋了
'Cause you know I love the players
因為你知道我愛的是你
And you love the game
而你愛的是這場遊戲

'Cause we're young and we're reckless
因為我們年輕又衝動魯莽
We'll take this way too far
我們將不斷如此
It'll leave you breathless
它將會令你喘不過氣
Or with a nasty scar
抑或是留下難看噁心的傷痕
Got a long list of ex-lovers
列了一長串的前男友
They'll tell you I'm insane (Insane)
他們將會告訴你我根本瘋了
But I've got a blank space baby
不過我已留了個空位
And I'll write your name
而我會填上你的名字

Boys only want love if it's torture
男孩們只想要折磨萬分的愛情
Don't say I didn't say I didn't warn ya
別說我沒事先警告過你們
Boys only want love if it's torture
男孩們只想要折磨萬分的愛情
Don't say I didn't say I didn't warn ya
別說我沒事先警告過你們

So it's gonna be forever
所以這必定會到永遠
Or it's gonna go down in flames
還是必定會如花火般墜落
You can tell me when it's over
當一切結束時你可以告訴我
If the high was worth the pain
如果那些快樂值得換來痛苦
Got a long list of ex-lovers
列了一長串的前男友
They'll tell you I'm insane
他們將會告訴你我根本瘋了
'Cause you know I love the players
因為你知道我愛的是你
And you love the game
而你愛的是這場遊戲

'Cause we're young and we're reckless
因為我們年輕又衝動魯莽
We'll take this way too far
我們將不斷如此
It'll leave you breathless
它將會令你喘不過氣
Or with a nasty scar
抑或是留下難看噁心的傷痕
Got a long list of ex-lovers
列了一長串的前男友
They'll tell you I'm insane
他們將會告訴你我根本瘋了
But I've got a blank space baby
不過我已留了個空位
And I'll write your name
而我會填上你的名字
arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()