%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/Is7T3ebwGxM



[Verse 1]

Oh I, have a hobby of pickin' myself apart

哦我 有個興趣是撿起支離破碎的自己

Leavin’ people I love waitin' in the dark

離開那些讓我喜愛在黑暗中等待的人們

And sometimes when I want to cry, I laugh

而有時候當我想哭的時候 我笑著

It's kind of funny

這有點好笑

Oh and, this October I went fallin’ off the edge

哦還有 在今年十月我曾失足墜落

All of London must have heard the things I said

倫敦的所有角落必定已聽過那些我說過的事

Put your hand up if I let you down again, hmm

如果我又再次讓你失望 請你舉起你的雙手


[Pre-Chorus]

There's a list of things that I should stop

這裡有一清單我該停止的事

List of things that I should stop 

一清單我該停止的事

List of things that I should not be doin' but I do 'em 

一清單我不該繼續做但我卻做著的事

It's a pattern that I got

這是個我習慣的模式


[Chorus]

I need to stop my excuses and have a real conversation

我需要停止找藉口並有個真正的對話

Need to look in the mirror, stop findin' things that need changin'

需要望進鏡子 停下尋找那些該改變的事情

Need to stop gettin' drunk, to avoid the situation

需要停止讓自己醉的不省人事 去避免那種情況

I need to stop, lettin’ myself down

我需要停下 做讓自己失望的事情


[Post-Chorus]

I’ll try something that I've not before

我將會嘗試那些我以前從未做過的事情

And like myself a little more now

並在現在喜歡我自己多一點


[Verse 2]

Oh I, I’ve got an attic full of damage in my mind

哦我 在我心裡有個充斥著傷害的小閣樓

I box it up, say I'll deal with it another night

我把它侷限在那裡 說著我將會在另一個夜晚處理好它

And I have a problem lookin' people in the eye

而我有與人們對視的困難

Isn't that funny?

這是不是很有趣?


[Pre-Chorus]

There’s a list of things that I should stop 

這裡有一清單我該停止的事

List of things that I should stop 

一清單我該停止的事

List of things that I should not be doin' but I do 'em 

一清單我不該繼續做但我卻做著的事

It's a pattern that I've got 

這是個我習慣的模式


[Chorus]

I need to stop my excuses and have a real conversation 

我需要停止找藉口並有個真正的對話

Need to look in the mirror, stop findin' things that need changin'

需要望進鏡子 停下尋找那些該改變的事情

Need to stop gettin' drunk to avoid the situation 

需要停止讓自己醉的不省人事去避免那種情況

I need to stop, lettin' myself down 

我需要停下 做讓自己失望的事情


[Refrain]

I should shut up and listen, not try to fill every silence

我應該閉上嘴並傾聽 而不是試著填滿每個寂靜

I should stumble in love, instead of runnin' and hidin'

我應該在愛裡犯點錯 而不是逃跑並逃避

I should stop gettin' drunk and showin' up uninvited

我應該停止讓自己醉的不省人事並不請自來

I need to stop, lettin' myself down 

我需要停下 做讓自己失望的事情


[Post-Chorus]

I'll try something that I've not before 

我將會嘗試那些我以前從未做過的事情


[Verse 3]

Oh I'm a master at dancin' around the point

哦我能決定自己是否要繼續在一個點上環繞

I know I called you, but I hate the sound of my own voice

我知道我喊了你 但我討厭我自己的嗓子發出的聲音

So can you talk? You know I'm stackin' up

所以你能談談嗎?你知道我正在不斷堆積情緒

Until the night I'm not enough

直到夜晚 但我還沒受夠

And you're just someone else I disappoint

而你只是某個令我失望的人


[Chorus]

I need to stop my excuses and put my feelings in order

我需要停止找藉口並有次序的排列我的感覺

Need to look in the mirror and stand a little bit taller 

需要望進鏡子並讓自己站的更高一些

Need to stop gettin' drunk, as a reason to call you 

需要停止讓自己醉的不省人事 當作一個呼喚你的理由

I need to stop, lettin' myself down 

我需要停下 做讓自己失望的事情


[Refrain]

Oh, I should shut up and listen, not try to fill every silence 

我應該閉上嘴並傾聽 而不是試著填滿每個寂靜

I should stumble in love instead of running and hiding 

我應該在愛裡犯點錯 而不是逃跑並逃避

I should stop getting drunk and showing up uninvited 

我應該停止讓自己醉的不省人事並不請自來

I need to stop letting myself down 

我需要停止做讓自己失望的事情


[Post-Chorus]

I'll try something that I've not before 

我將會嘗試那些我以前從未做過的事情

And like myself a little more now 

並在現在喜歡我自己多一點

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()