%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/wsg1mPwnYMM



Keeping me up till 1:45, got my mind and my heart racing

讓我直到1:45都還清醒著 讓我的意識和心比誰衝得快

Thinking 'bout that stupid thing I said, wishin' that I could erase it

想著我說過的蠢話 希望我能消掉它

I thought I'd get a grip and I'd be fine by now

我想到目前為止我能讓一切在掌控中而且好好的

But it kinda feels like I'm losing my mind right now

但此刻感覺我正在失去我的理智

Make me feel uncomfortable in my own skin and I really hate it

讓我感覺自己全身上下都不舒服 而我真的討厭這樣

Yeah, I really hate it

是的 我真的討厭這樣


Thank you, anxiety

謝謝你 焦慮

For making me scared of everything

讓我對所有事情都感到害怕

For unnecessarily overthinking what I'm thinking

讓我沒必要地想太多那些我在想的事情

Every time I think about something that I don't wanna think

每一次我想著那些我不想去想的事情

About you, anxiety

關於你的那些 焦慮

You ain't a friend of me

你並不是我的朋友

Just a dead weight, a heavy feeling that I know I won't be needing

只是一個讓人精疲力盡的負擔 一個沈重的感覺

我知道我將不需要它

Wanna send you down the road waving as you go singing

想要把你送上路並在你離開的時候揮著手唱著

Thank you, anxiety

謝謝你 焦慮


You're always my plus one at a party when I didn't even invite you

你總是成為我那多一位的客人 我甚至沒邀請你

And you keep me in the corner so I can't talk to anyone I'd like to

而你讓我一直處在角落所以我無法和我喜歡的人談話

Always messin' with my head and tryna freak me out

總是讓我情緒低落並試著要把我搞瘋

Tell me that I should get up and leave right now

告訴我現在我應該起身並離開

Man I wish you had a body 'cause if you did you know that I would fight you

先生我希望你能有實體因為如果你有的話你知道我會和你打一架

I'd prolly win too

我也可能會贏


Thank you, anxiety

謝謝你 焦慮

For making me scared of everything 

讓我對所有事情都感到害怕

For unnecessarily overthinking what I'm thinking 

讓我沒必要地想太多那些我在想的事情

Every time I think about something that I don't wanna think 

每一次我想著那些我不想去想的事情

About you, anxiety 

關於你的那些 焦慮

You ain't a friend of me 

你並不是我的朋友

Just a dead weight, a heavy feeling that I know I won't be needing 

只是一個讓人精疲力盡的負擔 一個沈重的感覺

我知道我將不需要它

Wanna send you down the road waving as you go singing 

想要把你送上路並在你離開的時候揮著手唱著

Thank you, anxiety 

謝謝你 焦慮


For all the thoughts that I can't shake

對於所有我甩不掉的想法

And all the risks that I won't take

還有所有我不敢冒的險

And every mental breakdown that I have

和每一次我的心理崩潰


Thank you, anxiety

謝謝你 焦慮

For making me scared of everything 

讓我對所有事情都感到害怕

For unnecessarily overthinking what I'm thinking 

讓我沒必要地想太多那些我在想的事情

Every time I think about something that I don't wanna think 

讓我沒必要地想太多那些我在想的事情

About you, anxiety 

關於你的那些 焦慮

You ain't a friend of me 

你並不是我的朋友

Just a dead weight, a heavy feeling that I know I won't be needing 

只是一個讓人精疲力盡的負擔 一個沈重的感覺

我知道我將不需要它

Wanna send you down the road waving as you go singing 

想要把你送上路並在你離開的時候揮著手唱著

Thank you, anxiety

謝謝你 焦慮


Wanna let you know, wanna let you know

想讓你知道 想讓你知道

No, thank you, anxiety

不了 謝謝你 焦慮

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()