%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/D2-IQpyqEQM



In my unbiased opinion, you're a mothafuckin' catch

依我客觀的判斷來說 你超他媽的迷人

Got a body like a model and a heart of gold to match

有模特般的身材且有足以相稱的超好心腸

Every party that we go to, every guy there wants to know you

每個我們去過的派對 那裡的每個人都想認識你

So, please tell me why you chose to date this piece of human trash?

所以 請告訴我們為什麼你要選擇和這個人渣約會?


He disrespectful, jealous, treats you like his property

他沒禮貌 愛吃醋 對待你像對待自己的財產

Tried to hold my tongue, but I gotta give you honesty

試著想保持沈默 但我要給你我的真心話


I don't really like your boyfriend

我真的不喜歡你男朋友

And I don't wanna be annoying but

而我並不想惹人厭 但是

I don't see what you can see in someone

我看不見你能在某個人身上看見的

Who only causes you heartache and pain

因為他只讓你心痛和痛苦

Think it's time for you to exit

覺得該是你要離開的時候了

You should make that boy your ex

你應該讓那男孩成為你的前任

It kills me to see how he treats you this way

看著他用這種方式對你很折磨我

Nobody else will, so I gotta say

沒有人能這樣 所以我得說

I don't really like your boyfriend (Nope!)

我真的不喜歡你男朋友(不行!)

I don't really like your boyfriend

我真的不喜歡你男朋友


Here's a solid reason why he's actually the worst

這裡有很好的理由告訴你他真的有夠糟

You can't get trashed at a party without checking with him first

你不能不先聯繫他就在派對喝醉

And he says it's cause he's worried cause the world is filled with creeps

而他說那是因為他擔心你因為這個世界充斥著卑鄙小人

But he's really just projecting his own insecurities, yeah

但他真的只是把自己的不安全感投射在你身上而已 是的


I don't really like your boyfriend 

我真的不喜歡你男朋友

And I don't wanna be annoying but 

而我並不想惹人厭 但是

I don't see what you can see in someone 

我看不見你能在某個人身上看見的

Who only causes you heartache and pain 

因為他只讓你心痛和痛苦

Think it's time for you to exit 

覺得該是你要離開的時候了

You should make that boy your ex 

你應該讓那男孩成為你的前任

It kills me to see how he treats you this way 

看著他用這種方式對你很折磨我

Nobody else will, so I gotta say 

沒有人能這樣 所以我得說

I don't really like your boyfriend (Nope!) 

我真的不喜歡你男朋友(不行!)

I don't really like your boyfriend 

我真的不喜歡你男朋友


I gave him a try, oh

我給他一個機會嘗試 哦

Then he made you cry

然後他讓你哭了

So tell that boy goodbye

所以對那男孩說再見吧

Bro, only thing that I know

兄弟 我知道的事情只有


I don't really like your boyfriend 

我真的不喜歡你男朋友

And I don't wanna be annoying but 

而我並不想惹人厭 但是

I don't see what you can see in someone 

我看不見你能在某個人身上看見的

Who only causes you heartache and pain 

因為他只讓你心痛和痛苦

Think it's time for you to exit 

覺得該是你要離開的時候了

You should make that boy your ex 

你應該讓那男孩成為你的前任

It kills me to see how he treats you this way 

看著他用這種方式對你很折磨我

Nobody else will, so I gotta say 

沒有人能這樣 所以我得說

I don't really like your boyfriend (Nope!) 

我真的不喜歡你男朋友(不行!)

I don't really like your boyfriend 

我真的不喜歡你男朋友

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()