close

%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/rFjJs6ZjPe8



[Verse 1]

Mr. "Perfect face"

有著完美面龐的男人

Mr. "Here to stay"

說好會留在這裡的男人

Mr. "Looked me in the eye and told me you would never go away"

那個男人看進我的雙眼並告訴我他永遠不會離開

Everything was right

每件事都對得恰到好處

Mr. "I've been waitin' for you all my life"

那個男人說會花一輩子的時間等我

Mr. "Every single day until the end, I will be by your side"

「直到生命終結前的每一天 我都會在你身邊的」那個男人這麼說


[Pre-Chorus]

But that was when I got to know Mr. "Change of heart"

但當我那個時候知道你是變心男孩時

Mr. "Leaves me all alone," I fall apart

你會丟下我一個人走掉 我心碎了

It takes everything in me just to get up each day

我每一天都在盡最大的努力只為了振作起來

But it's wonderful to see that you're okay

但看見你過得很好已經是我最美好的事情


[Chorus]

Hello Mr. "Perfectly fine"

哈囉 完美地好好先生

How's your heart after breaking mine?

在傷了我之後你的心不痛嗎?

Mr. "Always at the right place at the right time," baby

那個總在對的時間對的地點出現的男人啊 寶貝

Hello Mr. "Casually cruel"

哈囉 若無其事地傷害我的男人

Mr. "Everything revolves around you"

每件事都以自己為中心的男人啊

I've been Miss "Misery" since your goodbye

在你說再見後我會成為最悲傷的女人

And you're Mr. "Perfectly fine"

而你依然是那個完美地好好先生


[Verse 2]

Mr. "Never told me why"

從未告訴過我為什麼的那個男人

Mr. "Never had to see me cry"

從未看過我哭泣的那個男人

Mr. "Insincere apology so he doesn't look like the bad guy"

說著不真心的道歉讓自己至少表面上不是渣男的那個男人

He goes about his day

他繼續過著他的生活

Forgets he ever even heard my name

忘了他甚至曾經聽到過我的名字

Well, I thought you might be different than the rest, I guess you're all the same

唉 我原本還以為你會和其他人不一樣 但現在我覺得你們都一樣


[Pre-Chorus]

'Cause I hear he's got his arm 'round a brand-new girl

因為我聽說他摟著一個完全沒看過的女孩

I've been pickin' up my heart, he's been pickin' up her

我在撿起破碎的心 而他在接送她

And I never got past what you put me through

而我永遠無法忘懷你把我推向的深淵

But it's wonderful to see that it never fazed you

但看見這段感情從來都沒有給你帶來陰影就已經是最美好的事情


[Chorus]

Hello Mr. "Perfectly fine"

哈囉 完美地好好先生

How's your heart after breakin' mine? 

在傷了我之後你的心不痛嗎?

Mr. "Always at the right place at the right time," baby 

那個總在對的時間對的地點出現的男人啊 寶貝

Hello Mr. "Casually cruel"

哈囉 若無其事地傷害我的男人

Mr. "Everything revolves around you"

每件事都以自己為中心的男人啊

I've been Miss "Misery" since your goodbye 

在你說再見後我會成為最悲傷的女人

And you're Mr. "Perfectly fine"

而你依然是那個完美地好好先生


[Verse 3]

So dignified in your well-pressed suit

你穿著燙得平順的襯衫看起來是多麼高貴

So strategized, all the eyes on you

多麼有謀略頭腦啊 讓所有目光都在你的身上

Sashay away to your seat

快步的滑到屬於你的位置

It's the best seat, in the best room

這是最佳位置 在最好的房間

Oh, he's so smug, Mr. "Always wins"

哦 他是多麼洋洋得意啊 總是勝利的那個男人

So far above me in every sense

在每一個部分他的能力都遠高於我

So far above feeling anything

甚至不會感受到任何事


[Bridge]

And it's really such a shame

而這真是莫大的恥辱

It's such a shame

這是莫大的恥辱

'Cause I was Miss "Here to stay"

因為我曾是那個說好留在那的女孩

Now I'm Miss "Gonna be alright someday"

現在我卻是等著某天可以好起來的女孩

And someday maybe you'll miss me

而某天也許你會想念我

But by then, you'll be Mr. "Too late"

但到那個時候 你將為時已晚


[Chorus]

Goodbye Mr. "Perfectly fine"

再見了 完美地好好先生

How's your heart after breakin' mine? 

在傷了我之後你的心不痛嗎?

Mr. "Always at the right place at the right time," baby 

那個總在對的時間對的地點出現的男人啊 寶貝

Goodbye Mr. "Casually cruel"

再見了 若無其事地傷害我的男人

Mr. "Everything revolves around you"

每件事都以自己為中心的男人啊

I've been Miss "Misery" for the last time

這是我最後一次成為最悲傷的女人

And you're Mr. "Perfectly fine"

而你依然是那個完美地好好先生

You're perfectly fine 

你依然好地如此完美

Mr. "Look me in the eye and told me you would never go away"

那個看進我的雙眼並告訴我他永遠不會離開的男人

You said you'd never go away

你說過你永遠不會走的...

arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()