close

%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


Lyrics MV👉 https://youtu.be/4akyJGZqjFg


[Verse 1]

She told me, "Open your mouth," she said, "I got a surprise"

她對我說「張開你的嘴」她說著「我獲得了一個驚喜」

And so I opened it wide and then she crawled inside

所以我張大嘴 然後她的舌伸了進來

She's on the tip of my tongue, she's on the top of my thighs

她的舌落在我的舌尖 她坐在我的腿上

And if I searched a thousand miles, I'd be dyin' to find

如果我已尋了上千里 我會等不及要找到她


[Pre-Chorus]

Between my fingers, she leaves, then she lingers

在我的指間 她抽離 並持續徘徊

If she's gonna go, well, then I'm goin' with her

如果她要離開 我想 我會和她一起

I know that I won't forget

我知道未來的我不會後悔


[Chorus]

She was sweet like honey

她曾甜膩的猶如蜂蜜

But all I can taste is the blood in my mouth

但我所能嚐到的只有在我嘴裡的血腥味

And the bitterness in goodbyе

以及含在離別中的苦澀

Drippin' like honey

像蜂蜜般滴落

Down the back of my throat and on thе front of my mind

從我的喉間流下 並流到我的心門前

And well, she's impatient and I'm complacent

而她沒什麼耐心 而我感到相當滿足

With just a little taste of wastin' time

於為淺嚐她而浪費掉的時間

Lookin' for honey

尋找著蜂蜜

Well, she stings like she means it, she's mean and she's mine

呵 她叮咬的樣子看似認真 她其實刻薄 而這樣的她是我的


[Verse 2]

Out and about without a reason or rhyme

沒有任何理由或藉口的出門

And now she's dancin' on a table and she spins on a dime

現在她正在桌上跳著舞 等等又去做著你料想不到的事情

But she's hell in a basket, just makin' a racket

但她是無法避免的災難 只是發出一點吵鬧

I love every second, it's fuckin' fantastic

每一秒我都喜愛 這他媽的好極了


[Pre-Chorus]

Good things aren't easy to get

好東西總無法容易得到

I know that I won't regret

我知道未來的我永遠不會後悔


[Chorus]

She was sweet like honey 

她曾甜膩的猶如蜂蜜

And all I can taste is the blood in my mouth 

但我所能嚐到的只有在我嘴裡的血腥味

And the bitterness in goodbye 

以及裹在離別中的苦澀

Drippin' like honey 

像蜂蜜般滴落

Down the back of my throat and on the front of my mind 

從我的喉間流下 並流到我的心門前

And well, she's impatient and I'm complacent 

她沒什麼耐心 而我感到相當滿足

With just a little taste of wastin' time 

於為淺嚐她而浪費掉的時間

Lookin' for honey 

尋找著蜂蜜

Well, she stings like she means it, she's mean and she's mine 

呵 她叮咬的樣子看似認真 她其實刻薄 而這樣的她是我的


[Pre-Chorus]

Between my fingers, she leaves, then she lingers 

在我的指間 她抽離 並持續徘徊

If she's gonna go, well, then I'm goin' with her 

如果她要離開 我想 我會和她一起

And I know that I won't forget 

我知道未來的我不會後悔


[Chorus]

She was sweet like honey 

她曾甜膩的猶如蜂蜜

But all I can taste is the blood in my mouth 

但我所能嚐到的只有在我嘴裡的血腥味

And the bitterness in goodbye 

以及裹在離別中的苦澀

Drippin' like honey 

像蜂蜜般滴落

Down the back of my throat and on the front of my mind 

從我的喉間流下 並流到我的心門前

And well, she's impatient and I'm complacent 

她沒什麼耐心 而我感到相當滿足

With just a little taste of wastin' time 

於為淺嚐她而浪費掉的時間

Lookin' for honey 

尋找著蜂蜜

Well, she stings like she means it, she's mean and she's mine 

呵 她叮咬的樣子看似認真 她其實刻薄 而這樣的她是我的

arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()