MV👉 https://youtu.be/Qp-UbtDVf7I


Lyrics MV👉 https://youtu.be/eg_jD3U8Gf4


[Verse 1]

No more thinking about you, no

不會再想到你了 不

Not even once

一次都不會

I don't sleep in your T-shirt, I gave it away

我不會穿著你的T-shirt睡覺 我送出去了

In a black bag with the rest of your stuff

和其他你剩下的東西一同裝在一個黑色包包

I don't drink to forget you, I drink to have fun

我不會為了忘掉你去買醉 我喝酒只是為了快樂

Tonight, I'ma let go and kiss someone

今晚 我要放飛自我然後去親某個人


[Pre-Chorus]

Had too many shots and now my throat is kinda hurting

喝了太多杯 現在我喉嚨感覺要燒傷了

Can't think of a reason why my eyes have started burning

想不到理由為什麼我的眼睛開始感到灼燒

I'm just PMSing, or the world is too depressing

我只是生理期快來才情緒波動 不然就是因為這個世界太讓人失望了

I swear every weekend must be allergy season

我發誓每個週末都是最讓人感冒的季節


[Chorus]

I'm crying, dancing

我一邊哭著 一邊跳著舞

Thank you for understanding

謝謝你能夠理解

It's not my heart that's breaking

破碎的不是我的心

It's just these shoes are killing me

單純是這些鞋子讓我很不舒服而已

I'm crying, dancing

我一邊哭著 一邊跳舞

It's really quite outstanding

這真的很好理解

It's not my heart that's breaking

碎掉的不是我的心

It's just the songs they're playing

是他們播放的那一首首歌


[Verse 2]

I'm hanging in the bathroom and she's giving me a tissue

我在浴室爆吐 而她把紙巾遞給了我

Feeling kinda sorry for the girls with all these issues

為那些有如廁需求的女孩們感到有些抱歉

I'm so glad I'm happy, I'm not missing anybody

我很慶幸自己是快樂的 我不想念任何人

I stumble to the bar 'cause it's coming over hard

我被門沿絆倒了 因為它太難走了


[Chorus]

I'm crying, dancing 

我一邊哭著 一邊跳著舞

Thank you for understanding 

謝謝你能夠理解

It's not my heart that's breaking 

破碎的不是我的心

It's just these shoes are killing me 

單純是這些鞋子讓我很不舒服而已

I'm crying, dancing 

我一邊哭著 一邊跳著舞

It's really quite outstanding 

這真的很好理解

It's not my heart that's breaking 

碎掉的不是我的心

It's just the songs they're playing 

是他們播放的那一首首歌


[Post-Chorus]

I'm just cry-y-y, y-y-y, y-y-y

我只是哭ㄨㄨ 哭ㄨㄨ

Cry dancing

哭著跳舞而已

I'm just cry-y-y, y-y-y, y-y-y 

我只是哭ㄨㄨ 哭ㄨㄨ

Cry dancing (Cry)

哭著跳舞而已 (哭著)


[Bridge]

No more thinking about you, no 

不會再想到你了 不

Not even once 

一次都不會

I don't sleep in your T-shirt 

我不會穿著你的T-shirt睡覺了

I'll dance in it tonight

今晚我會穿著它跳舞

Yeah, I'm gonna dance in it

是的 我要穿著它跳舞


[Chorus]

I'm crying, dancing 

我一邊哭著 一邊跳著舞

Thank you for understanding 

謝謝你能夠理解

It's not my heart that's breaking 

破碎的不是我的心

It's just these shoes are killing me 

單純是這些鞋子讓我很不舒服而已

I'm crying, dancing 

我一邊哭著 一邊跳著舞

It's really quite outstanding 

這真的很好理解

It's not my heart that's breaking 

碎掉的不是我的心

It's just the songs they're playing 

是他們播放的那一首首歌


[Post-Chorus]

I'm just cry-y-y, y-y-y, y-y-y 

我只是哭ㄨㄨ 哭ㄨㄨ

Cry dancing (Just let me cry) 

哭著跳舞而已 (就讓我哭吧)

I'm just cry-y-y, y-y-y, y-y-y 

我只是哭ㄨㄨ 哭ㄨㄨ

Cry dancing 

哭著跳舞而已

You know, it's not my heart that's breaking

你知道的 碎掉的不是我的心

Cry-y-y, y-y-y, y-y-y 

哭ㄨㄨ 哭ㄨㄨ

Cry dancing 

哭著跳舞

Cry-y-y, y-y-y, y-y-y 

哭ㄨㄨ 哭ㄨㄨ

Cry dancing 

哭著跳舞

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()