MV👉 https://youtu.be/0yW7w8F2TVA


[Verse 1]

I met you in the dark

我在黑暗中遇見你

You lit me up

是你照亮了我

You made me feel as though

然而你讓我感覺

I was enough

我已了無缺憾

We danced the night away

我們徹夜共舞

We drank too much

也喝了好多酒

I held your hair back when

在你正吐的稀裡嘩啦的時候

You were throwing up

我幫你將頭髮往後托順


[Pre-Chorus]

Then you smiled over your shoulder

接著你轉頭看著我笑了笑

For a minute, I was stone cold sober

在那一分鐘 我感到無比清醒

I pulled you closer to my chest

我將你拉近我胸膛

And you asked me to stay over

而你要求我留下來過夜

I said, I already told ya

我說 我已經跟你說過了

I think that you should get some rest

我認為你應該好好休息


[Chorus 1]

I knew I loved you then

我知道之後我愛上了你

But you'd never know

但你從未知曉

'Cause I played it cool

因為我臉上裝的若無其事

When I was scared of letting go

那時候我害怕會失去你

I knew I needed you

我知道我需要你

But I never showed

但我從未表現出來過

But I wanna stay with you

但我想要待在你身邊

Until we're grey and old

直到我們白髮蒼蒼

Just say you won't let go

只要說你不會離開我就好

Just say you won't let go

就說你永遠不會走就好


[Verse 2]

I'll wake you up with some breakfast in bed

我將會把早餐放在床上並叫醒你

I'll bring you coffee

我將會為你帶來咖啡

With a kiss on your head

並在你額頭留下一個親吻

And I'll take the kids to school

而我將會帶我們的孩子去上學

Wave them goodbye

和他們揮手說再見

And I'll thank my lucky stars for that night

然後感謝我的幸運星帶來當時那個夜晚


[Pre-Chorus 2]

When you looked over your shoulder

當你轉頭看向我的時候

For a minute, I forget that I'm older

在那一分鐘 我忘了自己已老

I wanna dance with you right now, oh

此刻我就想與你共舞 哦

And you look as beautiful as ever

而你一如往常般美麗動人

And I swear that every day you'll get better

而我發誓你會一天過的比一天還要好

You make me feel this way somehow

不知為何你帶給了我這種感覺


[Chorus 2]

I'm so in love with you

我已深深與你相戀

And I hope you know

而我希望你能夠知道

Darling your love is more

親愛的 你對我的愛

Than worth its weight in gold

價值多於黃金

We've come so far my dear

至今我們已走到這裡 我親愛的

Look how we've grown

看看我們已成長了多少

And I wanna stay with you

而我想待在你身邊

Until we're grey and old

直到我們白髮蒼蒼

Just say you won't let go

就說你不會離開我好嗎

Just say you won't let go

只要說你不會放手


[Bridge]

I wanna live with you

我想要與你一同生活

Even when we're ghosts

即便我們化為鬼魂

'Cause you were always there for me

因為你總是會在那裡等著我

When I needed you most

每當我格外需要你的時候


[Chorus 3]

I'm gonna love you till

我將會一直愛你

My lungs give out

直到我的肺再無法換氣

I promise 'til death we part

我承諾直到死亡我們才會分開

Like in our vows

一如我們的誓言

So I wrote this song for you

所以我為你寫了一首歌

Now everybody knows

現在每個人都知道了

That it's just you and me

這裡只有你和我

Until we're grey and old

直到我們白髮蒼蒼

Just say you won't let go

只要說你不會放手

Just say you won't let go

只要說你會在我身邊


[Outro]

Just say you won't let go

就說你會在我身邊吧

Oh, just say you won't let go

哦 就說你不會放手吧

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()