Lyrics MV👉https://youtu.be/XiengPyb62M?si=Ac2oIDhP4qb9VSwc


MV👉 https://youtu.be/h_ep_lYEoKs?si=FvVwDWyvYZ45iog9


[Verse 1]

Met him at a party

在派對上結識他

Accidentally brushed his body

意外與他擦撞而過

On the way to get a drink at the bar

在要前往吧台拿飲料的時候

I couldn't wait 'til later

我一刻也難以等待

Talking in the elevator

在電梯交談完後

Then we're kissing in the back of the car

我們就在車後座激烈熱吻


[Pre-Chorus]

That voice in my head says to slow down

我腦中有個聲音要我別急

But it can't see the way you lookin' at me right now

但它又看不見此刻你看著我的眼神

It may not be next week what I need

這種需要的感覺大概撐不到下禮拜

Then again, maybe it might be

但也有可能 這個想法會被推翻


[Chorus]

Could be forever or we might break

會直到永遠 還是被我們打破呢

That's just the kind of risk that we take

那就是我們所要承擔的風險

My head is yellin' that I could get hurt

我的大腦咆哮著我可能會因此受傷

But I'm gonna jump right in, baby, with my heart first

但我仍選擇義無反顧投入於你 通往心之所向


[Post-Chorus]

I gotta have it

我要實現這段感情

Gotta see if this works

要看看是否有機會到永遠

I gotta have it

我要擁有這段感情

Wake up in your t-shirt

然後穿著你的T-shirt起床


[Verse 2]

Who knows what'll happen

誰知道之後會發生什麼

Ain't that always kinda magic

過程不總是像魔法一樣嗎?

When you don't know who's holding the cards? (Ah-ah)

在你不知道誰才是這段關係的主導方時

Could bе a wish I never knew ya

可能會是一個過往我從未意識到的心願

Or pеrmanently tattooed ya

也可能只化為一道永恆的印記

Only the moon knows what's in the stars (What's in the stars)

只有月亮才知道星星裡藏有什麼玄秘 (星星裡的玄秘)


[Pre-Chorus]

Mmm, that voice in my head says to slow down

嗯… 我腦中那道聲音要我慢慢來

But it can't feel your hands on my hips right now

但它又感受不到此刻你手置放於我臀上的火熱

It may not be next year what I need 

這種需要的感覺大概撐不到明年吧

Then again, maybe it might be 

但也有可能 這個想法又會被推翻


[Chorus]

Could be forever or we might break 

會一直走下去 還是會被我們破滅呢

That's just the kind of risk that we take 

那就是我們所要承擔的風險

My head is yellin' that I could get hurt 

我的大腦咆哮著 警告我可能會因此受傷

But I'm gonna jump right in, baby, with my heart first 

但我仍選擇縱身淪陷於你 讓心帶著我走


[Post-Chorus]

I gotta have it 

我要實現這段感情

Gotta see if this works (I gotta have it) 

要看看是否有機會到永遠 (我要實現這段感情)

I gotta have it 

我要擁有這段感情

Wake up in your t-shirt 

然後穿著你的T-shirt起床

I gotta have it

我要實現這幅願景

Diving in heart first (Diving in heart first)

沈潛在順著心意走的感覺裡 (跟著心去深入)

I gotta have it

我要擁有這份愛情

Ooh, I gotta have ya

唔 我一定會得到你


[Bridge]

And I can't even stop myself anymore

而我甚至再也無法停下自己的動作

(Ooh, I gotta have it, yeah-yeah)

(唔 我一定要實現 是的)

Oh, it could be the perfect night outside my front door

哦 這可能會是我從未意料到的完美夜晚


[Chorus]

Could be forever or we might break 

會直到永遠呢 還是會被我們打破

That's just the kind of risk that we take 

那就是我們所要承擔的風險

My head is yellin' that I could get hurt 

我的大腦咆哮著 告訴我可能會因此受傷

But I'm gonna jump right in, baby, with my heart first 

但我仍選擇義無反顧投入於你 通往心之所向


[Post-Chorus]

I gotta have it 

我要實現這段感情

Gotta see if this works (I gotta have it) 

要看看是否有機會到永遠 (我要實現這段感情)

I gotta have it 

我要擁有這段感情

Wake up in your t-shirt (Wake up in your t-shirt, yeah) 

然後穿著你的T-shirt起床 (穿著你的T-shirt起床 是的)

I gotta have it 

我要實現這幅願景

Diving in heart first (Diving in heart first) 

沈潛在順著心意走的感覺裡 (跟著心去深入)

I gotta have it 

我要擁有這份愛情

Yeah, I gotta have ya

是的 我一定會追到你的

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()