close
%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D

MV

Let me take the night, I love real easy
讓我佔用這個夜晚吧 我要的愛真的很簡單
And I know that you'll still wanna see me
而我知道你依然想看見我
On the Sunday morning, music real loud
在星期天的早晨 放超大聲的音樂
Let me love you while the moon is still out
當月亮還掛在天上時 讓我好好地愛你

Something in you, lit up heaven in me
在你身上有股什麼 燃起在我心中的那股快樂
The feeling won't let me sleep
這種感覺讓我睡不著
'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel
因為我迷失在你的一舉一動 你的感覺當中

One kiss is all it takes
一個吻便是它所能帶來的
Fallin' in love with me
和我一起墜入愛河吧
Possibilities
有很大的可能
I look like all you need
我看起來是你所需要的那個人
One kiss is all it takes
一個吻便是它所帶來的
Fallin' in love with me
和我一起墜入愛河吧
Possibilities
有很大的可能
I look like all you need
我看起來是你所需要的那個人

One
唯一...
One
那個唯一...
One
唯一...
One
那一個...

I just wanna feel your skin on mine
我只是想要感受你的肌膚
Feel your eyes do the exploring
感受你的眼 並探索它
Passion in the message when you smile
當你微笑的時候 傳來的訊息裡帶有熱情
Take my time
佔據我的時間吧

Something in you lit up heaven in me
在你身上有股什麼 燃起在我心中的那股快樂
The feeling won't let me sleep
這種感覺讓我睡不著
'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel
因為我迷失在你的一舉一動 你的感覺當中

One kiss is all it takes
一個吻便是它所能帶來的
Fallin' in love with me
和我一起墜入愛河吧
Possibilities
有很大的可能
I look like all you need
我看起來是你所需要的那個人
One kiss is all it takes
一個吻便是它所帶來的
Fallin' in love with me
和我一起墜入愛河吧
Possibilities
有很大的可能
I look like all you need
我看起來是你所需要的那個人

One
唯一...
One
那個唯一...
One
唯一...
One
那一個...

See a wonderland in your eyes
在你眼中我看見了夢幻仙境
Might need your company tonight
今晚大概需要你的陪伴了

Something in you lit up heaven in me
在你身上有股什麼 燃起在我心中的那股快樂
The feeling won't let me sleep
這種感覺讓我睡不著
'Cause I'm lost in the way you move, the way you feel
因為我迷失在你的一舉一動 你的感覺當中

One kiss is all it takes
一個吻便是它所能帶來的
Fallin' in love with me
和我一起墜入愛河吧
Possibilities
有很大的可能
I look like all you need
我看起來是你所需要的那個人
One kiss is all it takes
一個吻便是它所帶來的
Fallin' in love with me
和我一起墜入愛河吧
Possibilities
有很大的可能
I look like all you need
我看起來是你所需要的那個人

One
唯一...
One
那個唯一...
One
唯一...
One, all I need
那一個...我所需要的
arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()