%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


MV👉 https://youtu.be/xKCek6_dB0M


Drew looks at me,

Drew看著我

I fake a smile so he won't see,

我裝出一個笑容所以他就不會看見

What I want, what I need,

我渴望的 我需要的

And everything that we should be,

還有所有我們應該有的事情

I'll bet she's beautiful,

我會賭她很漂亮

That girl he talks about,

那個他提到的女孩

And she's got everything that I've had to live without,

而她得到了所有我無法擁有卻得繼續生活的事物

Drew talks to me,

Drew和我說話

And I laugh 'cause it's just so funny,

而我笑了因為這真的很好笑

That I can't even see

讓我甚至無法看見

Anyone when he's with me,

當他在我身邊時剩下的任何人

He says he's so in love,

他說他已陷入愛河

He's finally got it right,

他終於找到他的真愛

I wonder if he knows he's all I think about at night,

我想知道他是否知道我每晚都只想著他


He's the reason for the teardrops on my guitar,

他是那個讓我的眼淚掉落在吉他上的原因

The only thing that keeps me wishing on a wishing star,

是唯一讓我不斷向流星祈禱的人

He's the song in the car I keep singing, don't know why I do

他是那首在車裡讓我不斷吟唱的歌曲 不知道為什麼我要這麼做


Drew walks by me,

Drew走在我身邊

Can he tell that I can't breathe?

他能說出我難以呼吸的事實嗎?

And there he goes so perfectly,

而他所有做的一切是多麼完美

The kind of flawless I wish I could be,

是那種我希望我也能做到的完美無缺

She better hold him tight,

她最好抓緊他

Give him all her love,

給他她所有的愛

Look in those beautiful eyes,

看進他們美麗的雙眼

And know she's lucky 'cause,

然後知道她很幸運 因為


He's the reason for the teardrops on my guitar, 

他是那個讓我的眼淚掉落在吉他上的原因

The only thing that keeps me wishing on a wishing star, 

是唯一讓我不斷向流星祈禱的人

He's the song in the car I keep singing, don't know why I do 

他是那首在車裡讓我不斷吟唱的歌曲 不知道為什麼我要這麼做


So I'll drive home alone,

所以我將獨自開車回家

As I turn out the light,

在我把結果攤在光線下時

I'll put his picture down,

我將會放下他的照片

And maybe get some sleep tonight,

然後也許今晚多睡點


He's the reason for the teardrops on my guitar, 

他是那個讓我的眼淚掉落在吉他上的原因

The only one who's got enough of me to break my heart,

唯一那個得到滿滿的我再讓我心碎的人

He's the song in the car I keep singing, don't know why I do 

他是那首在車裡讓我不斷吟唱的歌曲 不知道為什麼我要這麼做


He's the time taken up,

他是那個我為他投入時間的對象

But there's never enough,

但那永遠不夠

And he's all the I need to fall into,

而他是我需要投身而入所有的人


Drew looks at me, 

Drew看著我

I fake a smile so he won't see. 

我裝出一個笑容所以他就不會看見

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()