%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


Lyrics MV👉 https://youtu.be/Ozk8xq0Lp1g


MV👉 https://youtu.be/mN3rDTAdM2o


[Intro]

My winter nights are taken up by static

我的冬夜從麻煩

Stress and holiday shopping traffic

以及壓力和假日的購物交通中展開

But I close my eyes and I'm somewhere else

但我閉上眼然後感覺自己在某個地方

Just like magic

就像魔法般的地方


[Verse 1]

In my heart is a Christmas tree farm

在我心中 有著個聖誕樹農場

Where the people would come

那個人們將會前來

To dance under sparkles and lights

在閃爍燈光下跳舞的地方

Bundled up in their mittens and coats

把他們的連指手套和大衣都堆在一旁

And the cider would flow

而蘋果汁會在觥籌中流動

And I just wanna be there tonight

而我今晚只想待在那兒


[Pre-Chorus]

Sweet dreams of holly and ribbon

在帶著冬青樹與緞帶的美夢中

Mistakes are forgiven

錯誤會被原諒

And everything is icy and blue

而每樣東西都充斥著冰與藍

And you would be there too

而你們也將會在那


[Chorus]

Under the mistletoe

在槲寄生下

Watching the fire glow

看著熊熊火光

And telling me, "I love you"

然後對我說「我愛你」

Just being in your arms

就這樣待在你的臂彎

Takes me back to that little farm

帶我回到那個小小農場吧

Where every wish comes true

在那裡每個願望都會實現


[Verse 2]

In my heart is a Christmas tree farm

在我心中 有著個聖誕樹農場

There's a light in the barn

在打車庫裡有一盞燈

We run inside out from the cold

我們從外頭的寒冷世界跑進室內

In the town, kids are dreaming of sleighs

在鎮上 孩子們都夢想著搭雪橇

And they're warm and they're safe

而他們是溫暖且安全的

They wake to see a blanket of snow

他們起床時總看見層層白雪


[Pre-Chorus]

Sweet dreams of holly and ribbon 

在帶著冬青樹與緞帶的美夢中

Mistakes are forgiven 

錯誤會被原諒

And everything is icy and blue 

而每樣東西都充斥著冰與藍

And you would be there too 

而你們也將會在那


[Chorus]

Under the mistletoe 

在槲寄生下

Watching the fire glow 

看著熊熊火光

And telling me, "I love you"

然後對我說「我愛你」

Just being in your arms 

就這樣待在你的臂彎

Takes me back to that little farm 

帶我回到那個小小農場吧

Where every wish comes true 

在那裡每個願望都會實現

Baby, yeah

寶貝 是的


[Bridge]

And when I'm feeling alone

而當我感到寂寞

You remind me of home

你使我想起我的家

Oh, baby, baby, Merry Christmas

寶貝 寶貝 聖誕快樂

And when the world isn't fair

而當這個世界不公不義時

I pretend that we're there

我會假裝我們在那個聖誕樹農場

Baby, baby, Merry Christmas (To you)

寶貝 寶貝 (祝你)聖誕快樂


[Chorus]

Under the mistletoe (To you)

在槲寄生下(想對你說)

Watching the fire glow 

看著熊熊火光

And telling me, "I love you"

然後對我說「我愛你」


[Outro]

Oh, baby, baby, Merry Christmas 

寶貝 寶貝 聖誕快樂

Oh, baby, baby, Merry Christmas (Darling) 

寶貝 寶貝 聖誕快樂(親愛的)

Oh, baby, baby, Merry Christmas 

寶貝 寶貝 聖誕快樂

I love you

我愛你

Oh, baby, baby, Merry Christmas 

寶貝 寶貝 聖誕快樂

Oh, baby, baby, Merry Christmas (I just want you to know) 

寶貝 寶貝 聖誕快樂(我只想讓你知道)

Oh, baby, baby, Merry Christmas 

寶貝 寶貝 聖誕快樂

Make every wish come true

讓所有願望實現吧

I love you

我愛你

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()