%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV (Marshmello Version)👉 https://youtu.be/flEc35foIg0


Lyrics MV (Halsey Version)👉 https://youtu.be/n7eq3E9zE2Y


MV👉 https://youtu.be/ePao0cTGG-o



[Verse 1: Halsey]

Wanna believe, wanna believe

想要相信 想要相信

That you don't have a bad bone in your body

你並不是本身就那麼壞

But the bruises on your ego make you go wild, wild, wild, yeah

但你的自尊心受創使你失控 失控 失控了 是的

Wanna believe, wanna believe

想要相信 想要相信

That even when you're stone cold, you're sorry

當你甚至對我冷漠的時候 你會感到抱歉

Tell me why you gotta be so outta your mind, yeah

告訴我為什麼你要變得如此喪失心智 是的


[Pre-Chorus: Halsey]

I know you're chokin' on your fears

我知道你因你的恐懼而感到窒息

Already told you I'm right here

也已經告訴過你我就在這

I will stay by your side every night

每晚我將會在你身邊


[Chorus: Halsey]

I don't know why you hide from the one

我不知道為什麼你要躲避那個人

And close your eyes to the one

並且閉上眼不去看那個人

Mess up and lie to the one that you love

弄糟一切並對你愛的那個人說謊

When you know you can cry to the one

當你知道你能對著那個人哭泣時

Always confide in the one

總是能向那個人吐露心事時

You can be kind to the one that you love

你就能對你愛的那個人友善親切

Ah


[Verse 2: Halsey]

I know you need, I know you need

我知道你需要 我知道你需要

The upper hand even when we aren't fighting

讓自己站在強勢位 就算是在我們沒有吵架的時候

'Cause in the past, you had to prepare every time, yeah

因為在過去 每次你都必須做好準備 是的

Don't wanna leave, don't wanna leave

不想離開 不想離開

But if you're gonna fight, then do it for me

但如果你要吵架了 那就對我吵吧

I know you're built to love, but broken now, so just try, yeah

我知道你是為了愛而建立 但現在已經都破碎了 所以就試試看吧 是的


[Pre-Chorus: Halsey]

I know you're chokin' on your fears 

我知道你因你的恐懼而感到窒息

Already told you I'm right here 

也已經告訴過你我就在這

I will stay by your side every night 

每晚我將會在你身邊


[Chorus: Halsey]

I don't know why you hide from the one 

我不知道為什麼你要躲避那個人

And close your eyes to the one 

並且閉上眼不去看那個人

Mess up and lie to the one that you love 

弄糟一切並對你愛的那個人說謊

When you know you can cry to the one 

當你知道你能對著那個人哭泣時

Always confide in the one 

總是能向那個人吐露心事時

You can be kind to the one that you love 

你就能對你愛的那個人友善親切

Ah


[Bridge: Halsey]

I know it's hard for you, but it's not fair

我知道這對你來說很難 但這不公平

Going sick in the head, tryna get you there

在腦中我感覺快要爆炸 我試著要讓你成功克服

And I know it's hard for you, but it's not fair

而我知道這對你來說很難 但這不公平

It's not fair

這不公平


[Chorus: Halsey]

I don't know why you hide from the one 

我不知道為什麼你要躲避那個人

And close your eyes to the one 

並且閉上眼不去看那個人

Mess up and lie to the one that you love 

弄糟一切並對你愛的那個人說謊

When you know you can cry to the one 

當你知道你能對著那個人哭泣時

Always confide in the one 

總是能向那個人吐露心事時

You can be kind to the one that you love 

你就能對你愛的那個人友善親切

Ah, ah

When you know you can cry to the one 

當你知道你能對著那個人哭泣時

Always confide in the one 

總是能向那個人吐露心事時

You can be kind to the one that you love 

你就能對你愛的那個人友善親切

Ah

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()