%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/KaM1bCuG4xo



[Verse 1]

I want you to know

我想要你知道

I'm a mirrorball

我是顆鏡面球

I'll show you every version of yourself tonight

今晚我將會讓你看見你每種樣子

I'll get you out on the floor

我將會讓你在舞池脫穎而出

Shimmering beautiful

美麗地閃著光芒

And when I break, it's in a million pieces

而當我碎裂一地時 它會碎成無數碎片


[Chorus]

Hush, when no one is around, my dear

噓 當沒人在附近時 我親愛的

You'll find me on my tallest tiptoes

你將能找到踮起腳尖到最高的我

Spinning in my highest heels, love

穿著我最高的跟鞋旋轉著 我的愛人

Shining just for you

只為了你閃閃發光

Hush, I know they said the end is near

噓 我知道他們說末日將近

But I'm still on my tallest tiptoes

但我仍踮起腳尖到最高

Spinning in my highest heels, love

穿著我最高的跟鞋旋轉著 我的愛人

Shining just for you

只為了你閃閃發光


[Verse 2]

I want you to know

我想要你知道

I'm a mirrorball

我是顆鏡面球

I can change everything about me to fit in

我能為了讓自己符合條件改變我的所有

You are not like the regulars

你不像那些修士

The masquerade revelers

舞會上尋歡作樂的人

Drunk as they watch my shattered edges glisten

在看見我粉碎的碎片邊緣閃著光時感到興奮


[Chorus]

Hush, when no one is around, my dear 

噓 當沒人在附近時 我親愛的

You'll find me on my tallest tiptoes

你將能找到踮起腳尖到最高的我

Spinning in my highest heels, love

穿著我最高的跟鞋旋轉著 我的愛人

Shining just for you

只為了你閃閃發光

Hush, I know they said the end is near 

噓 我知道他們說末日將近

But I'm still on my tallest tiptoes

但我仍踮起腳尖到最高

Spinning in my highest heels, love

穿著我最高的跟鞋旋轉著 我的愛人

Shining just for you

只為了你閃閃發光


[Bridge]

And they called off the circus, burned the disco down

而他們取消了馬戲團演出 燒毀了舞廳

When they sent home the horses and the rodeo clowns

當他們將馬隻和馬戲團小丑送回家時

I'm still on that tightrope

我仍在危險邊緣

I'm still trying everything to get you laughing at me

我仍試著用任何方式以得到你們的嘲笑聲

And I'm still a believer, but I don't know why

而我始終相信著 但我不知道為什麼

I've never been a natural, all I do is try, try, try

我從不是生來就天資聰穎的人 我能做的只有不斷嘗試

I'm still on that trapeze

我依然在高空鞦韆上

I'm still trying everything to keep you looking at me

我仍試著用任何方式以讓你們繼續看著我


[Outro]

Because I'm a mirrorball

因為我是顆鏡面球

I'm a mirrorball 

我是顆鏡面球

And I'll show you every version of yourself tonight

今晚我將會讓你看見你每種樣子

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()