close

%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/Z-9gQjUZMm0



[Verse 1]

I kinda wanna throw my phone across the room

我有點想把我的手機丟到房間另一頭

'Cause all I see are girls too good to be true

因為放眼望去 我看見好多好地不真實的女孩

With paper white teeth and perfect bodies

她們都有著像紙般白淨的牙齒和完美身材

Wish I didn't care

但願我能不在乎

I know their beauty's not my lack

我知道她們的優點不是我缺乏的

But it feels like that weight is on my back

但感覺那份沈重感在我背上

And I can't let it go

而我放不下


[Chorus]

Com-comparison is killin' me slowly

和別人比較的感覺慢慢折磨著我

I think I think too much

我想是我想太多了

'Bout kids who don't know me

對於那些根本不認識我的小孩

I'm so sick of myself, I'd rather be, rather be

我對自己好厭倦 我倒不如 我更應該

Anyone, anyone else

變得和任何人 任何人一樣

My jealousy, jealousy started followin' me (He-he-he, he)

我的嫉妒心 我的嫉妒開始跟著我

Started followin' me (He-he-he, he)

開始隨我同行


[Verse 2]

And I see everyone gettin' all the things I want

而我看見每個人都擁有所有我想要的一切

And I'm happy for them, but then again, I'm not

我為他們高興 但一眨眼 我又不覺得高興了

Just cool vintage clothes and vacation photos

只不過是幾件很酷的復古衣物和幾張度假美照

I can't stand it, oh God, I sound crazy

我無法忍受 喔天啊 我聽起來好瘋狂

Their win is not my loss

她們的勝利不代表我的失敗

I know it's true

我知道這是事實

But I can't help gettin' caught up in it all

但我無法克制自己不陷進這個小迴圈


[Chorus]

Com-comparison is killin' me slowly 

和別人比較的感覺慢慢折磨著我

I think I think too much 

我想是我想太多了

'Bout kids who don't know me 

對於那些根本不認識我的小孩

I'm so sick of myself, I'd rather be, rather be 

我對自己好厭倦 我倒不如 我更應該

Anyone, anyone else 

變得和任何人 任何人一樣

My jealousy, jealousy 

我的嫉妒心 我的嫉妒心


[Bridge]

Yeah, all your friends are so cool, you go out every night

是的 你所有的朋友都很酷 你每晚都出門

In your daddy's nice car, yeah, you're livin' the life

開著你爸的豪車 是的 你在享受人生

Got a pretty face, a pretty boyfriend too

有著一張好看的臉蛋 也有一個好看的男友

I wanna be you so bad, and I don't even know you

我超想變成你 而我甚至不了解你

All I see is what I should be

我所看見的是我應該變得

Happier, prettier, jealousy, jealousy

更快樂 更漂亮 嫉妒心啊嫉妒心

All I see is what I should be

我所看見的是我應該變的樣子

I'm losin' it, all I get's jealousy, jealousy

我正迷失其中 整個人只剩下嫉妒心啊嫉妒心


[Chorus]

Com-comparison is killin' me slowly 

和別人比較的感覺慢慢折磨著我

I think I think too much 

我想是我想太多了

'Bout kids who don't know me 

對於那些根本不認識我的小孩

And I'm so sick of myself, I'd rather be, rather be (Oh, oh) 

而我對自己好厭倦 我倒不如 我更應該

Anyone, anyone else (Anybody else) 

變得和任何人 任何人一樣

Jealousy, jealousy (Oh) 

我的嫉妒心 我的嫉妒心 (哦)

I'm so sick of myself, I'd rather be, rather be (Oh-oh-oh) 

我對自己好厭倦 我倒不如 我更應該

Anyone, anyone else 

變得和任何人 任何人一樣

Jealousy, jealousy 

我的嫉妒心 我的嫉妒心

Started followin' me

開始隨我同行

arrow
arrow
    全站熱搜

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()