Lyrics MV👉 https://youtu.be/6tsu2oeZJgo



[Intro]

Ooh, ooh

Ah, ah, ah, ah, ah


[Verse 1]

Brown guilty eyes and

令人犯罪的棕色眼睛

Little white lies, yeah

還有一些善意的謊言 是的

I played dumb but I always knew

我表現不語但始終都知道

That you talked to her

你和她有說有笑的事情

Maybe did even worse

也或許做過了更糟糕的事情

I kept quiet, so I could keep you

我保持沈默 這樣我才能留住你


[Pre-Chorus]

And ain't it funny how you ran to her

The second that we called it quits?

不覺得在我們說和平分手的下一秒你奔向她的模樣有多可笑嗎?

And ain't it funny how you said you were friends?

不覺得你曾說你們只是朋友的樣子很可笑嗎?

Now it sure as hell don't look like it

現在很明顯事實不是原本看起來的那樣


[Chorus]

You betrayed me

你背叛了我

And I know that you'll never feel sorry

而我知道你永遠不會

For the way I hurt, yeah

為你那些讓我受傷的行為感到抱歉 是的

You talked to her when we were together

在我們還在一起時你和她聊著天

Loved you at your worst but that didn't matter

在你最糟的時候愛上你 但那不是重點

It took you two weeks to go off and date her

你只過了兩個禮拜就足以變心並和她約會

Guess you didn't cheat, but you're still a traitor

我想你並沒有劈腿 但你仍是個背叛者


[Verse 2]

Now you bring her around

現在你帶著她到各個場合

Just to shut me down

只為了讓我停止我的行為

Show her off like she's a new trophy

你把她當成你的新戰利品般展示著

And I know if you were true

而我知道如果你曾真心過

There's no damn way that you

就一點都不可能

Could fall in love with somebody that quickly

你會這麼快地再和另一個人陷入愛河


[Pre-Chorus]

And ain't it funny, all the twisted games

All the questions you used to avoid?

而所有的玩弄 所有你曾避開的那些問題看起來是多麼可笑?

Ain't it funny, remember I brought her up?

這是多麼可笑?還記得你那時候提起了她

And you told me I was paranoid

然後你對那時候的我說我有多麼偏執


[Chorus]

You betrayed me 

你背叛了我

And I know that you'll never feel sorry 

而我知道你永遠不會

For the way I hurt, yeah 

為你那些讓我受傷的行為感到抱歉 是的

You talked to her when we were together 

在我們還在一起時你和她聊著天

Loved you at your worst but that didn't matter 

在你最糟的時候愛上你 但那不是重點

It took you two weeks to go off and date her 

你只過了兩個禮拜就足以變心並和她約會

Guess you didn't cheat, but you're still a traitor 

我想你並沒有劈腿 但你仍是個背叛者


[Bridge]

(Ah-ah-ah)

God, I wish that you had thought this through

天啊 但願你早就想清楚要不要和我在一起

Before I went and fell in love with you

在我陷入並和你熱戀之前

(Ah-ah-ah)

When she's sleepin' in the bed we made

當她在我們一起打造的床鋪沈睡時

Don't you dare forget about the way you

你敢不敢忘掉你是如何


[Chorus]

Betrayed me 

背叛了我

'Cause I know that you'll never feel sorry 

因為我知道你永遠不會

For the way I hurt, yeah 

為你那些讓我受傷的行為感到抱歉 是的

You talked to her when we were together 

在我們還在一起時你和她聊著天

You gave me your word but that didn't matter

你曾給過我承諾 但那不是重點

It took you two weeks to go off and date her 

你只過了兩個禮拜就足以變心並和她約會

Guess you didn't cheat, but you're still, you're still a traitor (Ah-ah-ah) 

我想你並沒有劈腿 但你仍然 但你仍是個背叛者

Yeah, you're still a traitor

是的 你仍是個背叛者


[Outro]

Ooh, ooh, ooh

God, I wish that you had thought this through 

天啊 但願你早就想清楚要不要和我在一起

Before I went and fell in love with you 

在我陷入並和你熱戀之前

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()