Lyrics MV👉 https://youtu.be/cVaG6adE2mA


Fat Max G Remix Version👉 https://youtu.be/mCWRjuhRRYg


[Verse 1]

I know that you like me

我知道你喜歡我

And it's kinda frightenin' standin' here waitin', waitin'

而站在這裡等待的感覺讓人有點驚慌失措

And I became hypnotized by freckles and bright eyes, tongue-tied

而我在你的雀斑與明亮雙眼中逐漸迷失自我 不知道自己該說點什麼


[Pre-Chorus]

But now you're so far away and I'm down

但現在你離我的距離好遙遠 我好沮喪

Feelin' like a face in the crowd

感覺自己就像人群中的其中一人 毫不顯眼

I'm reachin' for you, terrified

抱持著忐忑心情的我 嘗試著想聯絡你


[Chorus]

'Cause you could be the one that I love

因為你可以成為我的唯一 我的愛人

I could be the one that you dream of

我可以成為令你在夢境裡魂牽夢縈的對象

A message in a bottle is all I can do

將這份愛意守口如瓶是我現在唯一能做的

Standin' here, hopin' it gets to you

站在這裡 希望這份心意能夠傳達給你

You could be the one that I keep, and I

你可以成為那個被我守護著的人 而我

I could be the reason you can't sleep at night

我可以成為你在夜晚失眠的唯一理由

A mеssage in a bottle is all I can do

將這份愛意守口如瓶是我現在唯一能做的

Standin' herе, hopin' it gets to you

我站在這 希望你能收到這份心意


[Verse 2]

These days I'm restless

現在的我感到難以平靜

Workdays are endless, look how you made me, made me

工作日似乎沒有盡頭 看看你讓我變成怎樣了

But time moves faster, replaying your laughter, disaster

但歲月仍舊如梭 我在腦中回放著你的笑聲 內心猶如驚濤駭浪翻攪不停


[Pre-Chorus]

'Cause now you're so far away and I'm down

因為現在的你 離我好遠 讓我好沮喪

Feelin' like a face in the crowd

感覺自己就像人群中其中一人般 毫不起眼

I'm reachin' for you, terrified, 'cause

我抱著忐忑不安的心情 嘗試聯繫著你 因為


[Chorus]

'Cause you could be the one that I love 

因為你可以成為我的唯一 我的愛人

I could be the one that you dream of 

我可以成為令你在夢境裡魂牽夢縈的對象

A message in a bottle is all I can do 

將這份愛意守口如瓶是我現在唯一能做的

Standin' here, hopin' it gets to you (It gets to you) 

站在這裡 希望這份心意能夠傳達給你(讓它傳達給你)

You could be the one that I keep, and I (I) 

你可以成為那個被我守護著的人 而我

I could be the reason you can't sleep at night (At night) 

我可以成為你在夜晚失眠的唯一理由(在夜晚…)

A message in a bottle is all I can do 

將這份愛意守口如瓶是我現在唯一能做的

Standin' here, hopin' it gets to you 

我站在這 希望你能收到這份心意


[Bridge]

How is it in London? (London)

在倫敦生活的感覺如何呢?

Where were you while I'm wondering (Wondering)

當我在遙想的時候你在哪兒呢?

If I'll ever see you again?

我是否有機會再見到你呢?

You could be the one that I love, mm-mm 

你可以成為我的唯一的愛

And now I'm standin' here, hopin' it gets to you

而現在我站在這裡 希望你能感應到這種感覺


[Chorus]

'Cause you could be the one that I love (Yeah, yeah) 

因為你可以成為我的唯一 我的愛人

I could be the one that you dream of 

我可以成為令你在夢境裡魂牽夢縈的對象

A message in a bottle is all I can do 

將這份愛意守口如瓶是我現在唯一能做的

Standin' here, hopin' it gets to you (It gets to you) 

站在這裡 希望這份心意能夠傳達給你(讓它傳達給你)

You could be the one that I keep, and I 

你可以成為那個被我守護著的人 而我

I could be the reason you can't sleep at night (You can't sleep at night) 

我可以成為你在夜晚失眠的唯一理由(在夜晚你無法入睡)

A message in a bottle is all I can do (Yeah, yeah) 

將這份愛意守口如瓶是我現在唯一能做的

Standin' here, hopin' it gets to you (Yeah, yeah) 

我站在這 希望你能收到這份心意


[Outro]

You could be the one that I love

你能夠成為我唯一摯愛

You could be the one that I love, I love

你可以成為那個被我深深愛著的人 我的唯一

And now I'm standin' here, hopin' this gets to you 

而現在我站在這裡 希望你能感受到這份心意

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()