%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8DOh oh oh.

Oh-oh.


Stand there like a ghost shaking from the rain (rain).

你陰魂不散的站在雨中並揮著手

She'll open up the door and say, "Are you insane ('ane)?"

她將打開門 並問你「你瘋了嗎?」

Say it's been a long 6 months

你說這已經持續半年了

And you were too afraid to tell her what you want.

而你很害怕以至於不敢告訴她你想要什麼


And that's how it works.

而這就是你要的效果/你的伎倆

That's how you get the girl.

這就是你如何得手一個女孩的方法

And then you say,

而接下來你說


"I want you for worse or for better,

不論結果好壞 我都想要你

I would wait forever and ever,

我將一輩子等待

Broke your heart, I'll put it back together.

使你心碎 我會再將它拼湊在一起

I would wait forever and ever."

我將會一輩子等待


And that's how it works

而這就是你要的效果/你的伎倆

It's how you get the girl, girl...

這就是你如何得手一個女孩的方法

Oh.


And that's how it works

而這就是你要的效果/你的伎倆

It's how you get the girl, girl...

這就是你如何得手一個女孩的方法


Remind her how it used to be (yeah, yeah)

記得她曾是怎麼樣的

With pictures in frames of kisses on cheeks (cheeks)

伴隨著在相框中親吻臉頰的照片

Tell her how you must have lost your mind. (uh-uh)

告訴她你是如何的喪失心智

When you left her all alone, and never told her why (why).

當你留下她獨自一人 且從未告訴她為什麼


And that's how it works.

而這就是你要的效果/你的伎倆

That's how you lost the girl.

這就是你如何失去一個女孩的原因

And now you say,

而現在你說


"I want you for worse or for better,

不論結果好壞 我都想要你

I would wait forever and ever (ever and ever),

我將一輩子等待

Broke your heart, I'll put it back together (together).

使你心碎 我會再將它拼湊在一起

I would wait forever and ever (ever and ever)."

我將會一輩子等待


And that's how it works

而這就是你要的效果/你的伎倆

It's how you get the girl, girl...

這就是你如何得手一個女孩的方法

Oh.


And that's how it works

而這就是你要的效果/你的伎倆

It's how you get the girl, girl... (Yeah, yeah)

這就是你如何得手一個女孩的方法


And you would know (oh-oh oh oh)

而你將知道

That I don't want you to go oh-oh..

我其實不想要你走....


Remind me how it used to be.

記得我曾是怎麼樣的

Pictures in frames of kisses on cheeks.

相框中親吻臉頰的照片

And say you want me.

且說著你想要我

Yeah...


And then you say,

而接下來你說


"I want you for worse or for better (for worse or for better),

不論結果好壞 我都想要你

I would wait forever and ever,

我將一輩子等待

Broke your heart, I'll put it back together.

使你心碎 我會再將它拼湊在一起

I want you forever and ever."

我將會一輩子等待


[4x]

And that's how it works

而這就是你要的效果/你的伎倆

It's how you get the girl, girl.

這就是你如何得手一個女孩的方法

Oh.


That's how it works.

這就是你要的效果/你的伎倆

That's how you got the girl.

這就是你如何得手一個女孩的方法

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()