%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV (Taylor’s Version)👉 https://youtu.be/UNckfN9upqo



Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

Uh, uh

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that.

而每個人都知道這件事


I don't even know her,

我甚至不知道她

But I feel a responsibility,

但我感受到一種

To do what's upstanding and right,

想做得正直良好的責任

It's kinda like a code, yeah,

這就像個編碼

And you've been getting closer and closer,

而你已離我越來越近

And crossing so many lines.

且跨越太多界線


And it would be a fine proposition,

而這將是個美好的狀態

If I was a stupid girl,

如果我是個傻女孩

But honey I am no-one's exception,

但親愛的我沒什麼特別之處

This I have previously learned.

這我早有自知之明


So don't look at me,

所以別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

Uh, uh

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

I see you turn off your phone,

我看著你掛上電話

And now you got me alone,

而現在你獨留我一人

And I say,

而我說

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你早已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that.

每個人都知道這件事


I just wanna make sure,

我只是想確定

You understand perfectly,

你是否完全了解到

You're the kind of man who makes me sad,

你是那個能讓我哭泣的人

While she waits up,

當她等著時

You chase down the newest thing,

你去追求那些最新的事物

And take for granted what you have.

且對你擁有的感到理所當然


And it would be a fine proposition,

而這將是個美好的狀態

If I was a stupid girl,

如果我是個傻女孩

And yeah I might go with it,

而是的我可能會順著感覺走

If I hadn't once been just like her.

如果我從沒經歷過她的處境


Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

Uh, uh

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

I see you turn off your phone,

我看著你掛上電話

And now you've got me alone,

而現在你獨留我一人

And I say,

而我說

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that.

每個人都知道這件事


Call a cab,

叫個計程車

Lose my number,

錯過我的號碼

You're about to lose your girl,

你將快要失去你的女孩

Call a cab,

叫個計程車

Lose my number,

錯過我的號碼

Let's consider this lesson learned.

讓我們想想這堂課所學到的


Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

Uh, uh

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

Wanna see you pick up your phone,

想看見你接起電話

And tell her you're coming home,

且告訴她你將回家

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that,

每個人都知道這件事

Uh, uh

Don't look at me,

別看著我

You've got a girl at home,

你已名草有主

And everybody knows that,

而每個人都知道這件事

Everybody knows that.

每個人都知道這件事


It would be a fine proposition,

這將會是個美好的狀態

If I hadn't once been just like her.

如果我從沒經歷過她的處境

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()