%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


MV👉https://m.youtube.com/watch?v=l25AL0BdD6w


Lyrics MV (Taylor’s Version)👉 https://youtu.be/3pj39qZZYoQ


[Verse 1]

What a shame

多麼遺憾

Didn't wanna be the one that got away, yeah

不想成為那個轉身離開的人

Big mistake, broke the sweetest promise that you never should have made

天大的錯誤 打碎了你從未實現的甜蜜諾言

I'm here on the kitchen floor

我在廚房這一邊

You call, but I won't hear it

你叫我 但我以後不會再聽到了

You said no one else, how could you do this, babe?

你說不會再有下次了 寶貝你怎麼能夠做出這些?


[Chorus: Sugarland & Taylor Swift]

You really blew this, babe

你真的深深打擊了我 寶貝

We ain't getting through this one, babe

我們並未通過這個難關 寶貝

This is the last time I'll ever call you, babe

這將是我最後一次那樣叫你 寶貝

This is the last time, this is the last time, this is the last time, I'll ever call you babe

這將是最後一次 這將是最後一次 這將是我最後一次叫你寶貝


[Verse 2]

What a waste

多麼浪費

Taking down the pictures and the plans we made, yeah

把我們的照片和計畫好的行程一一拿下

And it's strange how your face doesn't look so innocent

奇怪的是為什麼你的面龐看著並不純真了

Your secret has it's consequence and that's on you, babe

在你身上你的秘密有著這個問題的結果

I break down every time you call

每當你打來我總感到心碎

We're a wreck, you're the wrecking ball

我們的感情破碎 你是那個肇事者

We said no one else, how could you do this, babe?

我們說 (我們只有彼此)沒有別人 寶貝你怎麼能夠這麼做?


[Chorus: Sugarland & Taylor Swift]

You really blew this, babe

你真的深深打擊了我 寶貝

We ain't getting through this one, babe

我們並未通過這個難關 寶貝

This is the last time I'll ever call you, babe

這將是我最後一次那樣叫你 寶貝

This is the last time, this is the last time, this is the last time

這將是最後一次 這將是最後一次 這將是最後一次


[Bridge]

Since you admitted it, I keep picturing her lips on your neck

從你承認的那刻起 我便一直想著她的唇在你頸上的畫面

I can't unsee it

我難以不去看見

I hate that because of you, I can't love you, babe

我討厭的原因源自於你 我無法繼續愛你 寶貝


[Chorus]

What a shame

多麼遺憾

Didn't want to be the one that got away

不想成為那個轉身離開的人

How could you do this babe?

寶貝你怎麼能夠這麼做?

You really blew this, babe

你真的深深打擊了我 寶貝

We ain't getting through this one, babe

我們並未通過這個難關 寶貝

How could you do this, babe?

寶貝你怎麼能夠這樣做?

(This is the last time, this is the last time, this is the last time, I'll ever call you babe)

(這將是最後一次 這將是最後一次 這將是我最後一次叫你寶貝)

How could you do this, babe?

寶貝你怎麼能夠做出這些?

I'm here on the kitchen floor

我在廚房這裡

You call but I won't hear it

你叫我 但我將不會聽到了

You said no one else (I'm here, i'm breaking down)

你說 (我只有你)沒有別人了(我在這 心碎滿地)

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()