%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


MV👉 https://youtu.be/zlJDTxahav0


[Verse 1]

You promised the world and I fell for it

你向整個世界承諾而我淪陷了

I put you first and you adored it

我把你放在第一順位而你也很喜歡

Set fires to my forest

當我的森林裡起火時

And you let it burn

你卻讓它繼續燃燒

Sang off-key in my chorus

在我的副歌中唱著走音的旋律
'Cause it wasn't yours

因為那不是你的

I saw the signs and I ignored it

我看見了標誌然後忽視
Rose-colored glasses all distorted

玫瑰色的玻璃全部失真

Set fire to my purpose

當我的決心起火時
And I let it burn

我讓它繼續燃燒

You got off on the hurtin'

你一點都不感到受傷

When it wasn't yours, yeah

當這不是在你的心上發生時 是的


[Pre-Chorus]

We'd always go into it blindly

我們總是盲目地投身而入

I needed to lose you to find me

我需要失去你以找回自己

This dancing was killing me softly

這場舞溫柔地折磨著我

I needed to hate you to love me, yeah

我需要討厭你 然後重新愛自己 是的


[Chorus]

To love, love, yeah

去愛對自己的這份愛
To love, love, yeah

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的

I needed to lose you to love me, yeah

我需要失去你然後愛自己 是的

To love, love, yeah

去愛對自己的這份愛

To love, love, yeah

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的

I needed to lose you to love me

我需要失去你然後愛自己


[Verse 2]

I gave my all and they all know it

我付出了我的全部而他們全都知道

Then you tore me down and now it's showing

然後你撕碎了我的心而現在這些一覽無遺

In two months, you replaced us

兩個月內 你們取代了我們

Like it was easy

好像一切都輕鬆簡單

Made me think I deserved it

讓我覺得好像是我活該

In the thick of healing, yeah

在自我療癒的最痛苦的時候 是的


[Pre-Chorus]

We'd always go into it blindly 

我們總是盲目地投身而入

I needed to lose you to find me 

我需要失去你以找回自己

This dancing was killing me softly 

這場舞溫柔地折磨著我

I needed to hate you to love me, yeah 

我需要討厭你 然後重新愛自己 是的


[Chorus]

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的

I needed to lose you to love me, yeah 

我需要失去你然後愛自己 是的

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的

I needed to lose you to love me 

我需要失去你然後愛自己


[Bridge]

You promised the world and I fell for it 

你向整個世界承諾而我淪陷了

I put you first and you adored it 

我把你放在第一順位而你也很喜歡

Set fires to my forest 

當我的森林裡起火時

And you let it burn 

你卻讓它繼續燃燒

Sang off-key in my chorus 

在我的副歌中唱著走音的旋律


[Chorus]

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的

I needed to hate you to love me, yeah 

我需要失去你然後愛自己 是的

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的

I needed to lose you to love me 

我需要失去你然後愛自己

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的


[Outro]

And now the chapter is closed and done

而現在這個章節已經結束完結

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, love, yeah 

去愛對自己的這份愛

To love, yeah

去愛 是的

And now it's goodbye, it's goodbye for us

而現在這是場再見 對我們而言的再見

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()