%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D



Lyrics MV👉 https://youtu.be/CCSGelSCPGE


MV👉 https://youtu.be/y83x7MgzWOA



[Verse 1: Ed Sheeran]

I'm at a party I don't wanna be at

我在一個我不想待的派對

And I don't ever wear a suit and tie, yeah

而我從不曾穿西裝打領帶出場 是的

Wonderin' if I could sneak out the back

想知道我是否能溜到後門

Nobody's even lookin' me in my eyes

在我眼中甚至沒什麼人在看我

Then you take my hand

然後你抓住我的手

Finish my drink, say, "Shall we dance?" (Hell, yeah)

喝光我的飲料 然後說「我們該跳支舞嗎?」(天啊 當然)

You know I love ya, did I ever tell ya?

你知道我愛你 我有沒有跟你說過?

You make it better like that

你讓這一切變得更美好


[Pre-Chorus: Ed Sheeran]

Don't think I fit in at this party

別想著我會適合這個派對

Everyone's got so much to say (Yeah)

每個人總有閒話和意見要說(是的)

I always feel like I'm nobody, mmm

我總感覺自己沒什麼個人特色
Who wants to fit in anyway?

誰會想和我合得來?


[Chorus: Ed Sheeran]

'Cause I don't care when I'm with my baby, yeah

因為當我和我的寶貝在一起時我不介意 是的

All the bad things disappear

所有的壞事都會消失

And you're making me feel like maybe I am somebody

而你讓我感覺也許我是個什麼大人物

I can deal with the bad nights

我能夠面對那些不美好的夜晚

When I'm with my baby, yeah

當我和我的寶貝在一起時 是的

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh

'Cause I don't care as long as you just hold me near

因為只要你簡單的把我拉近 我就不在乎其他事情

You can take me anywhere

你能帶我到任何地方

And you're making me feel like I'm loved by somebody

而你讓我感覺我被某個人深深愛著

I can deal with the bad nights 

我能夠面對那些不美好的夜晚

When I'm with my baby, yeah 

當我和我的寶貝在一起時 是的

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh


[Verse 2: Justin Bieber]

We at a party we don't wanna be at 

我們在一個我們不想待的派對

Tryna talk, but we can't hear ourselves

試著說話 但我們聽不見我們說話的聲音

Read your lips, I'd rather kiss 'em right back

與其讀著你的唇在說什麼 我更想以親吻回應他們

With all these people all around

在其他人都在旁邊的時候

I'm crippled with anxiety

焦慮症使我感覺自己失能

But I'm told it's where I'm s'posed to be

但我被告知這是一個我該待的地方

You know what? It's kinda crazy 'cause I really don't mind

你們知道什麼?這很瘋狂因為我完全不介意

When you make it better like that

當你讓這一切變得更美好的時候


[Pre-Chorus: Justin Bieber]

Don't think we fit in at this party 

別想著我會適合這個派對

Everyone's got so much to say, oh yeah, yeah 

每個人總有閒話和意見要說 是的 是的

When we walked in, I said I'm sorry, mmm

當我們走進派對 我說我感到抱歉

But now I think that we should stay

但現在我想我們該留下來


[Chorus: Ed Sheeran & Justin Bieber]

'Cause I don't care when I'm with my baby, yeah 

因為當我和我的寶貝在一起時我不介意 是的

All the bad things disappear 

所有的壞事都會消失

Yeah, you're making me feel like maybe I am somebody 

是的 你讓我感覺也許我是個什麼大人物

I can deal with the bad nights when I'm with my baby, yeah 

當我和我的寶貝在一起時 我能夠面對那些不美好的夜晚 是的

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (Oh yeah, yeah, yeah)

'Cause I don't care as long as you just hold me near 

因為只要你簡單的把我拉近 我就不在乎其他事情

You can take me anywhere 

你能帶我到任何地方

And you're making me feel like I'm loved by somebody 

而你讓我感覺我被某個人深深愛著

I can deal with the bad nights when I'm with my baby, yeah

當我和我的寶貝在一起時 我能夠面對那些不美好的夜晚 是的

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (No)


[Bridge: Justin Bieber & Ed Sheeran]

I don't like nobody but you, it's like you're the only one here

除了你 我不喜歡任何人 好像你是唯一在這裡的人

I don't like nobody but you, baby, I don't care 

除了你 我不喜歡任何人 寶貝 我不在乎

I don't like nobody but you, I hate everyone here 

除了你 我不喜歡任何人 我討厭這裡的所有人

I don't like nobody but you, baby, yeah 

除了你 我不喜歡任何人 寶貝 是的


[Chorus: Ed Sheeran & Justin Bieber]

'Cause I don't care (Don't care)

因為我不在意(不在乎)

When I'm with my baby, yeah (Oh yeah) 

當我和我的寶貝在一起時 是的( 是的)

All the bad things disappear (Disappear) 

所有的壞事都會消失(全都消失)

And you're making me feel like maybe I am somebody (Maybe I'm somebody)

而你讓我感覺也許我是個什麼大人物(也許我是個什麼大人物)

I can deal with the bad nights (With the bad nights) 

我能夠面對那些不美好的夜晚(那些不美好的夜晚)

When I'm with my baby, yeah 

當我和我的寶貝在一起時 是的

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh (Oh yeah, yeah, yeah)

'Cause I don't care as long as you just hold me near (Me near) 

因為只要你簡單的把我拉近 我就不在乎其他事情(把我拉近)

You can take me anywhere (Anywhere, anywhere) 

你能帶我到任何地方(任何地方 任何地方)

And you're making me feel like I'm loved by somebody 

而你讓我感覺我被某個人深深愛著

(I'm loved by somebody, yeah, yeah, yeah)

(我被某個人深深愛著 是的 是的 是的)

I can deal with the bad nights 

我能夠面對那些不美好的夜晚

When I'm with my baby, yeah 

當我和我的寶貝在一起時 是的

Ooh, ooh, ooh, ooh, ooh, ooh

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()