%E6%9C%AA%E5%91%BD%E5%90%8D


MV👉 https://youtu.be/NY1RsDpRmIU


[Verse 1]

When all the lights out (Hey), where you going?

當所有的燈都熄了() 你會去哪?

I keep a window, for you, it's always open

我留著一扇窗 為你 它始終敞開

I'm like a lighthouse, I'm a reminder of where you going

我就像燈塔 我就像記錄你要去哪的備忘錄

I'm in your head now, from every second now

現在我在你腦中 每分每秒

Is your love growing?

你的愛有跟著變多嗎?


[Pre-Chorus]

Oh, with you (Hey), a girl could get bolder

在你身邊() 一個女孩能變得更大膽

I just wanna get a little bit closer (Ha-ah-ah)

我只是想要和你距離更近

And I'll press you to the pages of my heart

而我將把你熨在我心上的那一頁

Don't go, no (Hey), the night's not over

別離開 () 這個夜晚還沒結束

I just wanna get a little bit closer (A little bit closer) 

我只是想要和你距離更近(距離更近)

And I'll press you to the pages of my heart (Hey) 

而我將把你熨在我心上的那一頁()


[Chorus]

(I want you in my room)

(我想要你在我房間)

On the bed, on the floor

在床上 在地板上

(I want you in my room) 

(我想要你在我房間)

I don't care anymore

我一點都不在意

I wanna do bad things to you

我想和你做壞壞的事

Slide on through my window

再把它都宣洩出窗外

(I want you in my room) 

(我想要你在我房間)

Baby, don't you want me, too?

寶貝 你是不是也渴望著我?


[Verse 2]

When no one loves you like they really mean it

當沒有人像他們說的那樣愛你時

I got you covered, under covers

我看見你藏起自己 在遮蔽下

Can you feel it?

你能感覺到嗎?


[Pre-Chorus]

Oh, with you (Hey), a girl could get bolder 

在你身邊() 一個女孩能變得更大膽

I just wanna get a little bit closer (Ha-ah-ah) 

我只是想要和你距離更近

And I'll press you to the pages of my heart 

而我將把你熨在我心上的那一頁

Don't go, no (Hey), the night's not over 

別離開 () 這個夜晚還沒結束

I just wanna get a little bit closer (A little bit closer) 

我只是想要和你距離更近(距離更近)

And I'll press you to the pages of my heart (Hey) 

而我將把你熨在我心上的那一頁()


[Chorus]

(I want you in my room) 

(我想要你在我房間)

On the bed, on the floor 

在床上 在地板上

(I want you in my room) 

(我想要你在我房間)

I don't care anymore 

我一點都不在意

I wanna do bad things to you 

我想和你做壞壞的事

Slide on through my window 

再把它都宣洩出窗外

(I want you in my room) 

(我想要你在我房間)

Baby, don't you want me, too? 

寶貝 你是不是也渴望著我?


[Outro]

Baby, don't you want me, too? 

寶貝 你是不是也渴望著我?

On the bed, on the floor 

在床上 在地板上

Slide on through my window 

再把它都宣洩出窗外

Baby, don't you want me, too? 

寶貝 你是不是也渴望著我?

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()