MV👉 https://youtu.be/_EEQqzW5L9g


[Verse 1]

Your beautiful eyes

你美麗的雙眼

Stare right into my eyes

直視著我的雙眼

And sometimes I think of you late at night

而有時候我會在深夜時想著你

I don't know why

我不知道為什麼

I wanna be somewhere where you are

我想要在某個你也在的地方

I wanna be where

我想要在某個


[Chorus]

You're here, your eyes are looking into mine

你在這 而你的雙眼正看進我的雙眼

So baby, make me fly

所以寶貝 讓我飛翔吧

My heart has never felt this way before

我的心在之前從未有過這種感受

I'm looking through your

我默默看了你一眼

I'm looking through your eyes

我默默看了你的雙眼一眼


[Verse 2]

I wake up, I'm alive

我醒來 感到充滿活力

In only a little while I'll cry

在這一小段時間內 我的眼淚將奪眶而出

Cause you're my lullaby

因為你就是我的搖籃曲

So baby come hold me tight cause I-I

所以寶貝來抱緊我吧 因為我

I wanna be everything you need

我想成為所有你需要的事物

I wanna be where 

我想要在某個


[Chorus]

You're here, your eyes are looking into mine 

你在這 而你的雙眼正看進我的雙眼

So baby, make me fly 

所以寶貝 讓我飛翔吧

My heart has never felt this way before 

我的心在之前從未有過這種感受

I'm looking through your 

我默默看了你一眼

I'm looking through your eyes 

我默默看了你的雙眼一眼


[Outro]

Just as long as you're mine

就只要你是我的

I'll be your everything tonight

今晚我就會成為你的一切

Let me love you, kiss you

讓我愛你 親吻你

Oh, baby, let me miss you

寶貝 讓我思念你

Let me see your

讓我看見你的

Dream about, dream about

有關那個 有關那個的

Dream about your eyes

有關你的雙眼的夢

Eyes, eyes

你的雙眼 你的雙眼

Beautiful eyes

美麗的雙眼

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 yu0312a 的頭像
    yu0312a

    妤ㄓ的歌詞翻譯部落格

    yu0312a 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()